Orto juhatuse esimehe Gunnar Laasi sõnul on ettevõtte eesmärk panna proovile oma kogemusi ja oskusi, teha midagi, mis arendab töötajat ja ettevõtet.
Laas on Alar Tamminguga päri, et ettevõtte eesmärk ei ole kasumi teenimine, pigem on kasum tulemus. "Eesmärk on ikka teha midagi, mida kogukonnal vaja on. Panna proovile oma kogemusi ja oskusi, teha midagi, mis arendab töötajat ja ettevõtet," selgitas ta. "Kui neid oskusi ja kogemusi rakendatakse õiges suunas ja selle suuna juures toimetavad sama mõttemaailmaga inimesed, siis on loomulik, et tekib kasum."
Ta lisas, et see, et kasumi saamist rõhutatakse, on võibolla ka erinevate põlvkondade küsimus – praegu räägitakse ettevõttevisioonist ja missioonist oluliselt vähem kui kümme-viisteist aastat tagasi.
Tavidi suuromanik Alar Tamming ütles eelmisel nädalal, et kui keegi tunnistab, et tema äri eesmärk on kasum, siis haarab ta kahe käega peast. "Äri eesmärk on kasumiks moondunud. Äri eesmärk oli kunagi see, et keegi tegi kogukonnale kasulikku tegevust ja sai lisaressurssi sellest, et pühendus teistele. Sealt tuli kasum," märkis ta.
Äripäev uurib täna ettevõtjatelt, mis on nende ettevõtte eesmärk.
Seotud lood
Suurima sotsiaalmeediaturunduse firma Goal Marketing loovjuhi Marko Saue sõnul ei ole nende ettevõtte eesmärk palju maha müüa, vaid kasutada oma turundajaoskusi selleks, et midagi head teha.
Valuuta- ja kullafirma Tavid suuromaniku Alar Tammingu sõnul on ettevõtjate eesmärgiks muutunud kasum ja selline mõtteviis on üks ühiskonna allakäigu põhjusi.
Mamo Food OÜ omaniku Margit Härma sõnul saab ettevõtluse kaudu täita oma missiooni ning äri tegemisel peab lusti ka olema.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.