• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,02%5 771,03
  • DOW 300,89%42 166,31
  • Nasdaq 1,26%18 408,79
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,89
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,02%5 771,03
  • DOW 300,89%42 166,31
  • Nasdaq 1,26%18 408,79
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,89
  • 23.09.13, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Goal Marketing: mängime jalgpalli töö tegemise asemel

Suurima sotsiaalmeediaturunduse firma Goal Marketing loovjuhi Marko Saue sõnul ei ole nende ettevõtte eesmärk palju maha müüa, vaid kasutada oma turundajaoskusi selleks, et midagi head teha.
"Väikestel ettevõtetel ei ole eesmärk konkreetselt defineeritud. Me tegeleme sellega, mis meile meeldib," märkis Saue. "See on pigem hobi, kui sa teed mingit asja, mida sa armastad. Ja küll see raha ka siis tuleb."
Ettevõtet arendades ja inimesi palgates vaadatakse seda, et neil oleks omavahel hea olla, siis tulevad ka tulemused. "Meil on näiteks kontoris põhitegevus mitte töö tegemine, vaid jalgpalli mängimine. Seda me kommunikeerime igale poole," märkis Saue. "Jalgpalli mängimine ja selle vahel töö tegemine läheb palju lõbusamalt, kui see, et sa käiksid tööl 9-17 ja istuksid sama koha peal. Meil on firmakultuur oluliselt vabam."
Goal Marketing on teinud palju heategevuslikke kampaaniaid. "Näiteks oleme aidanud SEB heategevusfondi, IF Kindlustuse turvafondi, Päästeametit," loetles Saue. "Need on minu jaoks olulised kampaaniad, tunnen, et midagi head on minu töö tulemusena tehtud.  Eesmärk ei ole palju maha müüa, vaid kasutame oskusi turundajana selleks, et midagi head teha."
Tavid AS suuromanik Alar Tamming ütles eelmisel nädalal, et kui keegi tunnistab, et tema äri eesmärk on kasum, siis haarab ta kahe käega peast. "Äri eesmärk on kasumiks moondunud. Äri eesmärk oli kunagi see, et keegi tegi kogukonnale kasulikku tegevust ja sai lisaressurssi sellest, et pühendus teistele. Sealt tuli kasum," märkis ta.
Äripäev uurib täna ettevõtjatelt, mis on nende ettevõtte eesmärk.

Seotud lood

Uudised
  • 23.09.13, 18:49
Orto: ettevõtte eesmärk on panna oma kogemusi proovile
Orto juhatuse esimehe Gunnar Laasi sõnul on ettevõtte eesmärk panna proovile oma kogemusi  ja oskusi, teha midagi, mis arendab töötajat ja ettevõtet.
Uudised
  • 23.09.13, 17:43
Ökosahver: inimeste tervis olulisem kui kasum
Ökosahver OÜ üks omanikest Merit Miku sõnul on raha teenimiseks muud valdkonnad kui mahetoidu müümine.
Uudised
  • 20.09.13, 12:40
Tamming: äri eesmärk ei tohi olla kasum
Valuuta- ja kullafirma Tavid suuromaniku Alar Tammingu sõnul on ettevõtjate eesmärgiks muutunud kasum ja selline mõtteviis on üks ühiskonna allakäigu põhjusi.
Uudised
  • 23.09.13, 13:54
Margit Härma: äris olgu lusti
Mamo Food OÜ omaniku Margit Härma sõnul saab ettevõtluse kaudu täita oma missiooni ning äri tegemisel peab lusti ka olema.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele