Suurima sotsiaalmeediaturunduse firma Goal Marketing loovjuhi Marko Saue sõnul ei ole nende ettevõtte eesmärk palju maha müüa, vaid kasutada oma turundajaoskusi selleks, et midagi head teha.
"Väikestel ettevõtetel ei ole eesmärk konkreetselt defineeritud. Me tegeleme sellega, mis meile meeldib," märkis Saue. "See on pigem hobi, kui sa teed mingit asja, mida sa armastad. Ja küll see raha ka siis tuleb."
Ettevõtet arendades ja inimesi palgates vaadatakse seda, et neil oleks omavahel hea olla, siis tulevad ka tulemused. "Meil on näiteks kontoris põhitegevus mitte töö tegemine, vaid jalgpalli mängimine. Seda me kommunikeerime igale poole," märkis Saue. "Jalgpalli mängimine ja selle vahel töö tegemine läheb palju lõbusamalt, kui see, et sa käiksid tööl 9-17 ja istuksid sama koha peal. Meil on firmakultuur oluliselt vabam."
Goal Marketing on teinud palju heategevuslikke kampaaniaid. "Näiteks oleme aidanud SEB heategevusfondi, IF Kindlustuse turvafondi, Päästeametit," loetles Saue. "Need on minu jaoks olulised kampaaniad, tunnen, et midagi head on minu töö tulemusena tehtud. Eesmärk ei ole palju maha müüa, vaid kasutame oskusi turundajana selleks, et midagi head teha."
Tavid AS suuromanik Alar Tamming ütles eelmisel nädalal, et kui keegi tunnistab, et tema äri eesmärk on kasum, siis haarab ta kahe käega peast. "Äri eesmärk on kasumiks moondunud. Äri eesmärk oli kunagi see, et keegi tegi kogukonnale kasulikku tegevust ja sai lisaressurssi sellest, et pühendus teistele. Sealt tuli kasum," märkis ta.
Äripäev uurib täna ettevõtjatelt, mis on nende ettevõtte eesmärk.
Seotud lood
Orto juhatuse esimehe Gunnar Laasi sõnul on ettevõtte eesmärk panna proovile oma kogemusi ja oskusi, teha midagi, mis arendab töötajat ja ettevõtet.
Ökosahver OÜ üks omanikest Merit Miku sõnul on raha teenimiseks muud valdkonnad kui mahetoidu müümine.
Valuuta- ja kullafirma Tavid suuromaniku Alar Tammingu sõnul on ettevõtjate eesmärgiks muutunud kasum ja selline mõtteviis on üks ühiskonna allakäigu põhjusi.
Mamo Food OÜ omaniku Margit Härma sõnul saab ettevõtluse kaudu täita oma missiooni ning äri tegemisel peab lusti ka olema.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele