LHV Group soetas investorina kolmandiku Eesti idufirmast Svipe, mis arendab nutitelefonide kaubandusplatvormi.
Tegemist on idufirmaga, mis keskendub kliendilojaalsuslahenduste pakkumisele kaardivabalt nutitelefonide vahendusel. Svipe'i mõte on olla ühendus kaupmehe ja kliendi vahel ja seega uus turunduskanal, mis teenib kaupmeestele lisatulu. Svipe'i abil jõuab info soodustuste ja kliendipakkumiste kohta kliendini ning soodustuse saamiseks piisab nutitelefonist või Svipe'i NFC-kleebisest.
LHV panga jaepanganduse juhi Andres Kitteri sõnul usub LHV Svipe'i ja selle meeskonna potentsiaali. "Loodame, et LHV finantsteenuste ja Svipe'i vahel tekib edasiviiv sünergia – meie saame aidata alles alustavat ettevõtet know howga teenuse arendamisel, samamoodi on Svipe'i uued ja lennukad ideed abiks LHV-le," märkis ta.
Ka LHV on panustanud ettevõtete lojaalsusprogrammidesse, selles osas on meie tegevuses otsene kokkupuude, lisas Kitter pressiteates.
Tänasest on Svipe'i ideede teostamisel partnerid lisaks LHV-le ka Now! Innovations, majandustarkvara looja Erply ja Valgekrae Digilahendused.
"Mobiilne rahakott on midagi palju enamat kui lihtsalt mobiiliga makse," teatas Now! Innovationsi juht Üllar Jaaksoo. "Aitame rõõmuga Svipe'i meeskonnal oma lahendusi luua ja eesmärke saavutada. Panustame nii investeeringuga kui oskusteabega mobiilmaksete valdkonnast," märkis ta.
Svipe'i juhi Olle Kaidro sõnul on kliendilojaalsuse ja jaemaksete tulevik mobiilis. "Astume selles suunas esimese konkreetse sammu," rääkis ta.
"Svipe on loomas kaardivaba igapäeva, sest viime kõik plastikust kliendikaardid mobiili. Ostud muutuvad kiiremaks ning kliendisoodustused on alati käeulatuses. Klientide tuvastamine poes toimub edaspidi justkui maagiliselt tänu Svipe Boxile, mis põhineb NFC ja iBeacon tehnoloogiatel ja suudab ostlejaid puutevabalt tuvastada. Integratsioon Erply kassasüsteemiga tagab kõikidele osapooltele tervikliku ülevaate ning kaob plastikkaardi puhul mureks olnud ühepoolne suhtlus," kirjeldas Kaidro.
Erply asutaja ning juhi Kristjan Hiiemaa sõnul liitusid nad Svipe'i projektiga just seetõttu, et senised kliendilojaalsussüsteemid tundusid kallid, keerulised ja puudulikud.
"Klienti ei hoita piisavalt hästi, temale pakutav teenus ei ole sageli individuaalne ning talle suunatud turundus ei arvesta tema soovidega. Toome koostöös turule lahenduse, mis võimaldab kliendil endast teada anda juba kauplusesse sisenemise hetkel ning seeläbi saada väärikat teenindust," rääkis Hiiemaa.
LHV jaepanganduse juhi Andres Kitteri sõnul toimub finantsteenuste ja kaubanduse valdkonnas tehnoloogia kiire ja huvitav areng, millest LHV soovib osa saada. "Eestis on palju häid ideid. Meie koostöö on hea näide, kuidas põnevad ideed saavad ka ellu viidud," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2013. aasta kolmandas kvartalis teenis LHV Group 1,2 miljonit eurot puhaskasumit, millest pank teenis 0,4 miljonit eurot, varahaldus 0,5 miljonit eurot ja teised tütarettevõtted 0,3 miljonit eurot.
LHV Group jätkab pikka kuid kindlasuunalist teed börsifirma staatuse suunas ning alustas IPO (aktsiate avaliku esmapakkumise) projekti kaardistamisega.
Täna kuulutasid Skype ja LHV Pank välja uued stipendiumid Eesti info- ja kommunikatsioonitehnoloogia ala tudengeile.
St. Peterburgi päritolu ning Venemaal olulist turupositsiooni omav Kassir.ru ostis sel nädalal investeerimisfirma LHV Capital enamusosaluses olnud Baltic Ticket Holdings ASi, mis on Baltimaade suurim piletite eelmüügivõrgu ja tarkvara haldaja ning Piletilevi omanik.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.