Pikaajaliselt on Dreamliner Boeingule suuremgi häda, kui üleeilne lennukeeld.
Nad plaanivad 20 aastaga müüa 5000 Dreamlinerit. Airbusi A350 peaks välja tulema 2014. aasta teisel poolel. Boeing on võimalikult palju tööd 787 puhul andnud teha allhankijatele, olles katnud miljardeid dollareid arenduskulusid ja paljud jupid on vajanud ümbertegemist. Ei ole loota, et Boeing teeniks lähiajal selle lennukiga märkimisväärset kasumit.
Ettevõte teatas, et ootab esimese 1100 lennuki juures keskmiselt mõneprotsendist kasumimarginaali. Nii palju lennukeid peaks olema klientide käes 2021. aastaks. UBSi analüütik David E. Strauss ütles New York Timesile, et Boeingu tootmiskulud võivad jääda liiga kõrgeks, et teenida üldse Dreamlineritelt kasumit enne 2021. aastat.
Loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.
Seotud lood
Boeingu aktsia on saanud täna tugeva löögi pärast seda, kui Japan Airlines avastas Tokyo lennuväljal seisnud Boeing 787 pardal olevast patareist tulevat suitsu.
Japan Airlines’i kasutatav Boeing 787 Dreamliner süttis Bostonis Logani lennuväljal pärast maandumist põlema, aga õnneks alles siis, kui reisijad ja meeskond olid lennukist juba lahkunud.
Kui riiklikud regulaatorid uurivad Boeing 787 Dreamlinerit, tahavad investorid ja analüütikud teada, kui palju läheb lennukite maa peal hoidmine maksma, vahendas Bloomberg.
Boeingule akusid valmistava Jaapani firma GS Yuasa aktsia langes täna Tokyo börsil ligi 5%, kuna Euroopa, Jaapan, India ja USA peatasid lennud Boeingu uusima reisilennuki 787 Dreamlineriga.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.