Apranga jaanuari käive kasvas aastaga 7,6 protsenti võrreldes Baltika müügi neljaprotsendise kasvuga, teatasid ettevõtted börsile.
Apranga käive ulatus 12,7 mln euroni. Eestis kasvas Apranga müük 23,1 protsenti, Leedus 5,9 protsenti ja Lätis 5,7 protsenti.
Baltika käive kasvas 5,079 mln eurole. Baltika jaemüük kasvas Eestis 22 protsenti, Lätis 11 protsenti ja Leedus kaheksa protsenti. Venemaal vähenes jaemüük 11 protsenti ja Ukrainas kümme protsenti, kuna mõlemas riigis on keskmine müügipind eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti väiksem.
Apranga selle aasta käibe-eesmärk on 170,6 miljonit eurot, mida on mullusest 11,2 protsenti rohkem. Apranga plaanib tänavu avada või renoveerida 15-17 poodi. Apranga müüb 134 poes, mille müügipind on 66 300 ruutmeetrit.
Baltikal oli jaanuari lõpu seisuga 113 kauplust müügipinnaga 22 210 ruutmeetrit, keskmine müügipind vähenes kolm protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaanuaris kasvas Baltika jaemüük Eestis eelmise aastaga võrreldes 22%, jaemüügi kasvu tõstis kuue poe lisandumine ning edukad hooaja lõpu allahindlused.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.