Jaanuaris kasvas Baltika jaemüük Eestis eelmise aastaga võrreldes 22%, jaemüügi kasvu tõstis kuue poe lisandumine ning edukad hooaja lõpu allahindlused.
Baltika ASi juhatuse liige Kati Kusmin seletas, et märkimisväärse kasvu tõi mitu asjaolu: kuue Bastioni kaubamärki müüva poe lisandumine Tallinna, Tartusse ja Pärnusse ning edukas sügis-talvise hooaja lõpu allahindlus. „Varasemast kiiremini käivitus ka uue kevadhooaja kollektsiooni müük,” märkis Kusmin.
Juhatuse liige Maire Milder, kes tegeleb arenduse ja jaekontseptsiooni valdkonnaga, rääkis, et pärast kontori müüki on ettevõttel tekkinud vahendid, mida investeerimiseks kasutada. „Täna võiks öelda, et näeme juba esimesi vilju ja jätkame selle tööga edasi,” ütles ta rõõmsameelselt ja lisas, et tööd on palju ja huvitavat.
Seotud lood
Apranga jaanuari käive kasvas aastaga 7,6 protsenti võrreldes Baltika müügi neljaprotsendise kasvuga, teatasid ettevõtted börsile.
Baltika veebruari konsolideeritud jaemüük ulatus 3,47 miljoni euroni, mis on 9% enam kui eelmise aasta samal perioodil, teatas ettevõte börsile.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.