Baltika veebruari konsolideeritud jaemüük ulatus 3,47 miljoni euroni, mis on 9% enam kui eelmise aasta samal perioodil, teatas ettevõte börsile.
Kõige enam kasvas jaemüük Venemaal ning seda 15%. Eestis kasvas jaemüük 14%, Lätis 6% ning Leedus 3%. Ukrainas jäi müük samale tasemele. Hulgi- ja e-poe müük suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes 7%.
Baltikal oli veebruari lõpu seisuga 113 kauplust müügipinnaga 22 134 m², kuu keskmine müügipind vähenes 2% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kahe kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 8,85 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 5%, sealhulgas jaemüük oli kokku 8,27 miljonit eurot, mis on 7% parem tulemus kui eelmisel aastal. Hulgi- ja e-poe müük kasvas võrreldes eelmise aastaga 3% 563 000 euroni.
Baltika veebruari konsolideeritud müügitulu ulatus 3,78 miljoni euroni, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 6 protsenti parem tulemus.
Seotud lood
Baltika teatas oma värskelt avaldatud 2012. aasta aruandes, et ettevõttel on valmimas järgmise strateegilise perioodi tegevusplaan. Strateegia 2015 eesmärk on järgmisel kolmel aastal suurendada oluliselt müüki ja kasumit.
Baltika ületas enda 2012. aastaks seatud finantsilisi eesmärke, lõpetades aasta 3,725 mln eurose EBITDAga, mis on 24% rohkem kui eesmärgiks seatud kolm miljonit eurot.
Jaanuaris kasvas Baltika jaemüük Eestis eelmise aastaga võrreldes 22%, jaemüügi kasvu tõstis kuue poe lisandumine ning edukad hooaja lõpu allahindlused.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.