Valitsus peaks järgmisel nädalal jõudma otsuseni Estonian Airi päästekava suhtes. Raha kuluks seekord päästmisele 50–70 miljonit eurot.
Lennureiside võimalus on inimestele tekkinud ja jäänud suuresti tänu riigi toele osakapitali sissemaksete ja liinide doteerimise teel.
Lennuäri on kogu oma saja-aastase ajaloo peale kokku endiselt sügavas kahjumis, kui arvestada kulude hulka see maksumaksjate raha, millega on subsideeritud uute lennukimudelite konstrueerimist ja lennujaamade ehitust.
Teatud majandusharud on liigmahus poliitikute usu tõttu, et neid tuleb eelistada. Näiteks sai terasest suurriikide majandusedu mõõdupuu, et mitte öelda tootem. Nii oli NSV Liidu lagunedes SKT USA omast ligi kümme korda väiksem, aga terast toodeti ikkagi ameeriklastest rohkem!
Tootemid. Kui teras on tootemtooraine, siis autod on tootemtööstustooted ja lennuliinid on tootemtransport. Väikese Eesti tootjatel pole olnud esimesele kahele rahvusliku uhkuse mõõduvõtmisele, maailma terase-või autoturule asja. Seda kallim on valitsusele meie rahvuslik lennukompanii.
Mõne analüütiku hinnangul paistab kaugemast tulevikust õnneks ka helgemaid lootuskiiri.
Maailma lennundusäri peaks kaugtrendide jätkudes, eelkõige lennukompaniide erastamisel ning uute odavlennufirmade turule tulles, siiski ühel päeval muutuma kasumlikuks.
Seni tuleb valitsusel kallist rahvustootemit jupphaaval väiksemaks vesta.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.