Eelmisel nädalal esitas Juhan Parts valitsusele Estonian Airi tuleviku kohta kaks plaani, kirjutab
Postimees. Esimene neist, nimetame seda praeguse juhatuse esimehe Jan Palmeri järgi "Palmeri plaaniks" on lühidalt järgmine: rentida Estonian Airi üleliigsed lennukid ning meeskonnad kolmandatesse riikidesse välja. Põhieesmärk sel juhul pole isegi rentimisega raha teenida, vaid saada ülejõu käivatest kuludest lahti.
Teine plaan, nimetame seda Estonian Airi nõukogu esimehe Erkki Raasukese järgi "Raasukese plaaniks" on sirgjoonelisem. Nimelt: Estonian Air läheb (laseme) pankrotti, alustame puhtalt lehelt, teeme uue firma, aga ühisfirma. Sellega seoses on räägitud näiteks ühisfirma loomisest Briti taustaga odavlennufirmaga Flybe. Skeemi järgi oleks uues firmas Flybe’l 49 protsenti osalust ja Eesti riigil 51. Väidetavalt oleks sel juhul lihtsam taotleda loodavale firmale riigiabi luba.