Estonian Airi pankrotti laskmine ja Flybega uue ühise lennufirma asutamine tuleks ilmselt kõne alla vaid siis, kui Eesti lepiks vähese sõnaõigusega, ütles Estonian Airi eksjuht Andrus Aljas.
Kas koostöö Flybega võiks midagi praegusest paremaks muuta, sõltub Aljase kinnitusel sellest, milliseks kujuneb osalus ühisettevõttes ning kus hakatakse langetama otsuseid.
"Ma ei näe Flybe poolelt huvi koostööd teha, kui Eestile jääks suur sõnaõigus," märkis ta ERRile ning lisas, et ilmselt see eestlaste lennuvõimalusi ei avardaks.
Aljas rääkis Vikerraadiole, et kui Estonian Air läheks pankrotti, katkeks ka senised lepingud, mis on lennufirmale olnud väga olulised, näiteks koostöö SASiga Kopenhaagenis ning KLMiga Amsterdamis.
"Flybe koostöö Finnairiga tähendab väga lihtsalt, et ilmselt oleks SASiga Kopenhaageni liinil keeruline koostööd teha," märkis Aljas, lisades, et koostööd tehakse endale sõbralike lennufirmadega ning tõrjutakse neid, kes on teises alliansis.
KLM kuulub lennufirmade ühendusse Sky Team, samas Finnair on OneWorldis ning SAS Star Alliance'is.
Tänane Päevaleht kirjutas, et Flybe on rääkinud riigiga Estonian Airi osanikuks asumisest, ka Flybe tunnistas, et koostööd on arutatud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!