• OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic0,13%281,8
  • OMX Riga−0,34%871,14
  • OMX Tallinn0,32%1 774,64
  • OMX Vilnius0,28%1 104,22
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,68%8 257,06
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 15.02.13, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna börs hoiatas Ekspress Gruppi

Tallinna börsi noteerimis- ja järelevalvekomisjon määras Ekspress Grupile börsireglemendi rikkumise eest hoiatuse.
Börsi teatel rikkus Ekspress Grupp börsi reglemendi osa „Nõuded emitentidele“ punkte 1.2.1, 7.11.1 ja 2.4.1, kuna meediagrupp ei teavitanud investoreid, et omandas 4. märtsil 2011 Saarmann Meedia OÜ.
Ettevõtte omandamine tuli välja Ekspress Grupi möödunud aasta 14. detsembri börsiteates, milles börsifirma teatas, et AS Delfi (ühendav ühing) ja Saarmann Meedia OÜ (ühendatav ühing) juhatused sõlmisid 14. detsembril 2012 ühinemislepingu, mille kohaselt ühinesid AS Delfi ja Saarmann Meedia OÜ. Tulenevalt börsiteatest jätkab ühendav ühing tegevust ärinimega AS Delfi ning tegemist on varem omandatud ettevõtte restruktureerimisega.
Saarmann Meedia OÜ asutati 2010. aasta juunis ning ettevõtte põhitegevus on portaali eestielu.ee arendamine. Portaali lõi töötukassa ettevõtluse toetuse abiga Tanel Saarmann, kes selle kõigest üheksa kuud hiljem 34 000 euroga Ekspress Grupile maha müüs.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.02.13, 14:50
Ekspressi kasvu vedas jaanuaris veeb
Täna avalikustas Ekspress Grupp oma jaanuari müügitulu, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga 2%. Firma sõnul näitas taas suurimat kasvu online-meedia segment.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele