Autotööstuse aastasündmusel Genfi autonäitusel tutvustab Peugeot uut hübriidajamit, mida viib edasi bensiini ja suruõhu kombinatsioon. Uue tehnoloogia eesmärk on viia kütusekulu 2 liitrile 100 km kohta.
Peugeot Baltic turundusjuht Kerli Maro sõnul on Peugeot 2700ruutmeetrise väljapaneku üheks tõmbenumbriks 2008 HYbrid Air mudel, mis demonstreerib täiesti uut tehnoloogiat.
„Hybrid Air Tehnoloogia eesmärk on saavutada kütusekulu vaid 2 liitrit 100-le kilomeetrile," rääkis Maro. "Sellise mootoriga auto hind oleks võrreldav praeguste tavaliste autodega, ehk et ökonoomsed ja keskkonnasäästlikud autod oleksid taskukohased kõigile, ka ilma riiklike dotatsioonideta.“
HYbrid Air tehnoloogia väljatöötamisel on Peugeot esitanud 80 patenditaotlust. Tehnoloogia tugineb eeskätt lennukitööstuse kogemustele, mis on turvaline ja töökindel ning mille juures ei kasuta laadimist vajavaid ning kaalu lisavaid kalleid akusid.
Peugeot´ pressiteade vahendab, et õhurežiimil ei kasuta auto liikumisel tilkagi bensiini, bensiinirežiimil olles veab autot edasi 1.2 VTi mootor. Kombineeritud režiim on kasutusel kiirendusteks ja stardiks. Kuna 80% linnasõitudest toimuvad ZEV-režiimis (zero emisson), võimaldab HYbrid Air tehnoloogia säästa koguni kuni 45% kütusekulu linnasõitudel, kommenteeris Maro.
Esitletav mudel on saavutanud kütusekulu vaid 2,9 liitrit ja 69g CO2 pääste 100 km kohta, turule peaksid HYbrid Air mudelid jõudma 2016. aastal.
Peugeot Genfis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.