• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,5%5 930,59
  • DOW 301,5%43 154,69
  • Nasdaq 1,81%19 389,7
  • FTSE 1000,92%8 277,02
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,06
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,5%5 930,59
  • DOW 301,5%43 154,69
  • Nasdaq 1,81%19 389,7
  • FTSE 1000,92%8 277,02
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,06
  • 07.03.13, 20:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidas rallib, näeb ilusat tulevikku

Maailma suuruselt teine spordikaupade tootja Adidas prognoosib suuremat käivet ja kasumit ning tõstab dividendi väljamakset 35% võrra tänu arenevatele turgudele ja uutele toodetele.
Firma käive kasvab sel aastal 4-6% jagu ning tegevusmarginaal kasvab mulluselt 8% sel aastal 9%ni, vahendab Bloomberg. Puhaskasumiks oodatakse 890-920 miljonit eurot. Analüütikute keskmine prognoos on 946 miljonit.
Ometi teenis firma neljandas kvartalis kahjumi. Kolme kuuga sai Saksa üks kuulsamaid ettevõtteid 272 miljonit eurot kahjumit, milles 265 miljonit tulenes varade allahindamisest.
"Me endiselt jääme vaate juurde, et kasumi paranemine kasvab veelgi 2013. aastal," kirjutas Deutsche Banki analüütik Michael Kuhn. "Kasumi väljavaade oli kergelt lahja, kuid lähedal konsensusele."
Adidase aktsia tõusis pärast tulemusi ligi 5% ning enne sulgemist oli 4,3% kõrgemal, olles Saksamaa peamise aktsiaindeksi DAX suurim tõusta. Aktsia on sel aastal tõusnud 11%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele