Käivitub 12. konkurss, millega selguvad enim töötajaist hoolivad ettevõtted.
Pere- ja töötajasõbraliku ettevõtte konkurssi korraldavad sotsiaalministeerium, ajakiri Pere & Kodu ja ajaleht Äripäev.
„Kuidas saada sama edukaks kui oma ala tipud Regio, Microsoft Eesti või advokaadibüroo Sorainen? Oma ala parimaid töötajaid palgates. Neid saab enda juurde meelitada hõlpsamini, kui võiks arvata - pere- ja töötajasõbralikkusesse panustamisega,“ kutsub Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel üles konkursil osalema. „Lisaks võistlusmomendile annab konkurss osalejaile oma konkurentide ees eelise – nad saavad ideid enda ettevõttes rakendamiseks ning end andekatele töötajatele nähtavaks teha.“
Ajakirja Pere ja Kodu peatoimetaja Kirsi Altjõe sõnul on pere- ja töötajasõbralike firmade konkursil igal aastal mõni üllataja. “Sel aastal ootaksin rohkem muukeelseid ettevõtluskeskkondi konkursil osalema ja ka võitma! Sest meie ärimaastik on üha mitmekülgsem ja multikultuursem - tore oleks, kui see kajastuks ka pere- ja töötajasõbralike firmade konkursitulemustes.”
„Valitsuse eesmärk on luua Eestist peresõbralik riik, kus elanikel on head võimalused laste kasvatamiseks. Kuivõrd inimesed veedavad tööl palju aega, saavad tööandjad väga edukalt panustada Eesti peresõbralikumaks kujundamisesse. Eelmisel aastal oli pere- ja töötajasõbralike ettevõtete konkursil 50 osalejat. Loodan, et tänavu on see number veel suurem, sest kindlasti on Eestis rohkem tööandjaid, kes vääriksid tunnustust oma töötajatele heade võimaluste loomise eest,“ ütles sotsiaalminister Taavi Rõivas.
Konkursil osalemiseks täidab ettevõtte juht või personalijuht veebiankeedi aadressil
http://www.aripaev.ee/mod/tagasiside/ettevote2013 ja ettevõtte töötajad ankeedi aadressil
http://www.aripaev.ee/mod/tagasiside/tootaja2013.
Vastata saab 30. märtsini.
Võitjad selguvad mai lõpus kogu perele mõeldud autasustamistseremoonial.
2012. aastal läks kõige pere- ja töötajasõbralikuima ettevõtte tiitel jagamisele AS Regio ja CPD OÜ vahel, 2011. aastal Microsoft Eesti, 2010. aastal Webmedia (täna Nortal), 2009. aastal Advokaadibüroo Sorainen, 2008. aastal Webmedia (täna Nortal), 2007. aastal NT Logistika, 2006. aastal Scannotec, 2005. ja 2004. aastal Vain & Partnerid, 2003. aastal Krediidipank, 2002. aastal Paikuse Saeveski ning 2001. aastal Eesti Post.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.