Riigikogu majanduskomisjoni esimees Kaja Kallas ütles, et hetkel on probleemiks kohalike omavalitsuse haldusalas hooldatavad teed.
Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas leiab, et Eesti ei saa enam pikalt jätkata tasuta teede poliitikat. Kala Kallase sõnul on probleemkohaks kohalike omavalitsuste haldusalas hooldatavad teed.
”Arvestades, et Maanteeameti eelarve on aastate lõikes täidetud umbes 80 protsendi ulatuses, siis hetkel ei ole Maanteeameti haldusalas olevate teede korrashoiul küsimus raha puudumises. Probleemiks on kohalike omavalitsuste poolt hooldatavad teed. Samuti peab mõtlema tuleviku peale, mil teede korrashoiuks raha Euroopa Liidu eelarvest enam sellises mahus ei eraldata,” sõnas Kaja Kallas.
Kui idee teede kasutamise maksustamiseks tuleb Euroopa Liidu poolt, peame nende arutelude käigus Kaja Kallase sõnul kindlasti vaatama, et Eesti transpordiettevõtted võrreldes teiste riikide konkurentidega halvemasse olukorda ei satuks.
Riigikogu majanduskomisjon on korraldanud Kaja Kallase sõnul erinevaid avalikke istungeid teedeehituse ja teede korrashoiu teemadel, kuid konkreetselt teede maksustamist ei ole komisjon veel arutanud.
Seotud lood
Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas leiab, et Eesti ei saa enam pikalt jätkata tasuta teede poliitikat. Majandusminister Juhan Parts sõnas, et see suurendaks siinsete veoettevõtete transpordikulusid.
Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas leiab, et Eesti ei saa enam pikalt jätkata tasuta teede poliitikat.
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.