• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 20.03.13, 08:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga tuleb uute kaubamärkidega

Apranga Groupi müügi-ja turundusjuht Irma Marcinkiene ütles, et sellel aastal on ettevõttel plaan tutvustada uusi kaubamärke Baltikumi turul.
„Me leiame, et see on hea võimalus saada tugevamaks konkurentsi mõttes ja hea ettevalmistus jaemüügi ning turu taastumiseks,“ kommenteeris Marcinkiene oma plaane selleks aastaks.
Rääkides eelmisest aastast märkis Marcinkiene, et mullu tõi Apranga Tallinna ja Riia turule uut luksusbrändi Burberry, millele on iseloomulik Suurbritannia temaatika. Marcinkiene hinnangul on Burberry bränd üks kasvavaid luksusbrände maailmas. Kuna tegu on luksusbrändiga, siis asub pood Tallinna kesklinnas.
Eelmisel aastal oli Apranga jaoks rekordaasta.  Apranga käive Eestis kasvas 19,8%, ulatades 19,2 miljoni euroni. Apranga Grupi aasta käive Baltikumis koos käibemaksuga kasvas 24,3 protsenti, ulatades 153,4 miljoni euroni. Mullu tegi ettevõte rekordkäibe, ületades nelja protsendiga kriisieelse 2008. aasta käibe.  Eesti käive aitas kontsernil kasvada 12,5%.
Selleks aastaks prognoosib ettevõte oma käibekasvuks Baltikumis 11,2%, ulatades 170,8 miljonit eurot. 
Apranga strateegia on Marcinkiene sõnul üles ehitada peamised põhimõtted: teha koostööd kõige kiiremini kasvavate globaalselt edukate kaubanduslike brändidega, omada optimaalse suurusega poode parimates asukohtades, poe arhitektuur ja tehnoloogia peaks vastama kõrgematele Euroopa nõuetele ja alati otsida lahendusi, kuidas paremini teenindada kliente.
Apranga peab enda suuremateks konkurentideks Stockmanni kontserni, Kaubamaja ja Baltika Gruppi.
Äripäev kirjutas teisipäevases lehes, et uued kiirmoebrändid tegutsevad Eesti turul edukalt ja ähvardavad senistelt tegijatelt turgu üle võtta
Hea teada:
Apranga Grupp, millele kuulub 10 poodi Eestis, müüvad siin selliseid brände nagu Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius ja Mango. Neist esimest nelja haldab üks maailma juhtivaid rõivamüügi frantsiisiettevõtteid Inditex, millel on üle 5000 poe 78 riigis. Inditexi müük ja kasum on alates 2006. aastast pidevalt kasvanud, hoolimata ülemaailmsest majanduskriisist.
 

Seotud lood

Börsiuudised
  • 02.10.13, 15:10
Tallinnas asuvad Mango riidepoed vahetavad omanikku
Vilniuse börsifirma Apranga Group teatas, et võtab täielikult üle viie Mango riidekaupluse opereerimise nii Lätis kui Eestis. Riias võtab Apranga üle kolm Mango kauplust ning Eestis kaks rõivaketi poodi, mis tegutsevad Rocca al Mare kaubanduskeskuses ja Viru Keskuses.
Uudised
  • 19.03.13, 05:05
Kiirmood rebib
Uued kiirmoebrändid tegutsevad Eesti turul edukalt ja ähvardavad senistelt tegijatelt turgu üle võtta.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.12.24, 16:05
Investeerimine kunsti: muuseumikvaliteet võib maksta vähem kui pool telefoni
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele