Euroopa automüük teeb vähikäiku. Suurim langus oli Küprosel, Soome jäi sellest maha ülivähe. Ka Saksamaa autoturg on läinud vabalangusesse.
Euroopa Liidus kukkus automüük märtsis aastaga 10,2%. Küprosel kukkus automüük 58,9%. Soomes vähenes automüük 58,6%. Üle 20% on kukkunud ka automüük Rumeenias (-32,2%), Hollandis (-31,4%) ja Rootsis (-21,2%).
Eestis kasvas automüük 3,0%, 1612 sõiduautoni. Lätis vähenes automüük 8,4% ja Leedus 4,8%.
Suurbritannia autoturg kasvas märtsis 5,9%, kuid Itaalias langes 4,9%, Hispaanias 13,9%, Prantsusmaa 16,2% ja Saksamaa 17,1%.
Euroopa autotootjate assotsiatsiooni andmetel registreeriti läinud kuul Euroopas 1,35 miljonit sõidukit. Esimese kvartali automüük kahanes 9,7%, 3,1 miljonile. Euroopa automüük langes järjest 18. kuud.
"Lääne-Euroopa autoturg on teel 1993. tasemele ja Saksamaa autoturg näib olevat vabalanguses," ütles Sanford C. Bernsteini analüütik Max Warburton. "Kuigi Saksmaal ei ole kasumlikkus ühiku kohta nii kõrgel kui Hiinas, on see siiski Saksamaa autotootjate kasumitele kriitilise tähtsusega ning praegune trend on väga häiriv."
Seotud lood
Uute autode müük Euroopas on tegemas ränka vähikäiku: mulluste müüginumbritega samal tasemel oldi viimast korda 1995. aastal, edastab autotootjaid ühendav assotsiatsioon ACEA.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.