Äripäev teenis esimeses kvartalis 2,78 miljoni eurose müügitulu juures 246 000 eurot tegevuskasumit (EBITA). Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas käive 12,6% ja kasum 13,7%.
Tulu reklaamist kasvas 16,6%, tulu tellimustest 9,4% ja tulu osalustasudest 19,4%.
Tooteüksuste lõikes on kiires arengufaasis ja korralikult käivet kasvatanud teemaveebid, mis esimese kolme kuuga näitasid kasvu 37%. Kasv tuleneb mullu startinud kolmest uuest teemaveebist, aga ka süsteemsest koolitussündmuste korraldamisest. Sealjuures on teemaveebid teeninud ka ligi 80 000 eurot kasumit.
Teine väga kiirelt kasvav tooteüksus on aasta esimese kolme kuu põhjal raamatute kirjastamine, kus käive on kasvanud 100%. Kasv tuleb mullu kevadel startinud Imelise Teaduse raamatuklubi tulemusest. Lisaks on paranenud oluliselt ka Äripäeva raamatuklubi liikmete ostuaktiivsus. Aprillis startis kolmas, Imelise Ajaloo raamatuklubi, mis aitab mahtu veelgi tõsta.
Kasumi poolel on aastat kõige muljetavaldavamalt alustanud teabekirjastus, teenides kolme kuuga 115 000 eurot tegevuskasumit. Seda on 55% enam kui eelmise aasta esimeses kvartalis.
Edukalt jätkab ka ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus üksus, mis on kolme kuuga teeninud 61 000 eur kasumit, see on samas suurusjärgus mulluse tulemusega.
Kõva hüppe kasumis on edukate lisaprojektide toel teinud Meditsiiniuudised, tõustes mullusest nullkasumist tänavu ligi 30 000eurosesse plussi.
Ajalehed Äripäev ja Delovoje Vedomosti näitavad stabiilsust ja mõõdukat kasvu nii käibe kui kasumi osas.
Autor: 1321-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäev teenis teises kvartalis 3,1 miljoni eurose müügitulu juures 0,34 mln eurot tegevuskasumit. Tulugrupiti kasvasid võrdselt tulud reklaamist ning tellijailt-üksikmüügist.
Kuigi Ekspress Grupp tegi 2012. aasta aruandes teatavaks, et kasum läheb reservkapitali, tuli täna teade dividendide maksmisest.
Kui majandus näitab taastumise märke ning on vähemalt statistiliselt võtnud suuna üles, siis reklaamiturg tammub paigal.
Valimistega seotud ebakindluse möödumine koos optimismiga ärisõbraliku lähenemisviisi suhtes USA uue administratsiooni ametiajal on suurendanud investorite usaldust ja aidanud kaasa aktsiaturu tõusule. Kuna Donald Trump on praeguseks Ovaalkabinetti naasnud, võib tema eeldatav majanduspoliitika avaldada erinevatele sektoritele märkimisväärset mõju.