Daimler kutsub Euroopas tagasi 3500 Mercedes-Benz Citanit vigaste turvapatjade tõttu, vahendas Reuters.
Autotootja kõneisiku teatel vajavad vahetust akende juures paiknevad turvapadjad. Euroopas müüdavate autode turvalisust hindav organisatsioon Euro NCAP andis Citanile kokkupõrketesti põhjal kolm punkti viiest.
"Kokkupõrketesti tulemus on loomulikult täiesti mitterahuldav," ütles Daimleri tegevjuht Dieter Zetsche, kes juhib ka Mercedes-Benzi luksusautode divisjoni.
Zetsche on sattunud surve alla, et leida vastus konkureerimaks rivaalide BMW ja Audisid tootva Volkswageniga. Mercedes turundab end kui turvalist autotootjat, kui telereklaamides on masinatele antud nimetus "parim või eimiski".
Seotud lood
Daimler otsib pakiliselt juurde A- ja B-klassi Mercedestele tootmisvõimalusi, sest mudelite nõudlus ületab kõik ootused, kirjutab Kauppalehti.
Daimler kärpis tegevjuhi Dieter Zetsche tasu 5,8% seoses juhtide lisatasude vähendamisega, kui maailma suuruselt kolmas luksusautode tootja käive jäi konkurentidega võrreldes nõrgemaks, vahendas Bloomberg.
Daimler AG tegevjuhi Dieter Zetsche sõnul on teises kvartalis sissetulek paranenud, kui uued mudelid võidavad ostjaid ja Mercedes-Benz vähendab kulusid oodatust kiiremini, vahendas Bloomberg.
Nõudlus Saksa autode järele on nii suur, et BMW ja Mercedese tehased hoiduvad traditsioonilistest suvepuhkustest, kirjutas Bloomberg.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.