Tehnilise järelvalve ameti tellitud ja vastavaldatud juriidilises analüüsis on kirjas Leedust leitud huvitav tõsiasi. „25. juulil 2012 registreeris Leedu riigiraudtee Leedu kaubamärgiregistris enda nimele Rail Baltica kaubamärgi ja logo," on raportis välja toodud.
Eesti Päevaleht kirjutas, et erinevad vaid kaubamärgi viimane täht ja logo kirjapilt, kuid endiselt kasutatakse segamini kirjapilti Rail Baltic ja Baltica.
Leedu riigiraudtee juht Antanas Zenonas Kaminskas ütles väljaandele, et nad registreerisid selle kaubamärgi, kuna alustasid Rail Baltica projektiga. „See projekt alustas Rail Baltica nime all Euroopa Komisjoni otsusega," lisas ta. „Teistel riikidel, nagu Eesti ja Läti, on samasugune Euroopa Komisjoni otsus."
Seotud lood
Rail Balticu värske Eesti-poolne projektijuht Indrek Sirp ütles täna Eestist läbi Baltikumi Varssavisse kavandatava raudteetrassi võimalike koridoride tutvustamisel, et hinnanguliselt 3,6 miljardit eurot maksev hiigelprojekt peab olema majanduslikult tasuv.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.