Tallinna linna omandis olevate Kopli liinide ostuks laekus tähtajaks kaks pakkumist. Ostuhuvi oli rahvusvaheline – pakkujad olid Eestist ja Ühendkuningriigist.
Kvalifitseerimisotsuse teeb enampakkumist korraldav komisjon reedeks.
Kopli liinide arendusprojekt hõlmab maa-ala suurusega ligi 17 hektarit, millest elamumaa ja elamu- ja ärimaa sihtotstarbega hoonestatavate kinnistute pindala on 60 621 m² ja ligi 10,94 hektarit on üldkasutatav maa, ühiskondlike ehitiste maa ja transpordimaa sihtotstarbega kinnistute pindala.
Kehtestatud detailplaneeringu kohaselt on võimalik 82 kinnistule ehitada kuni 38 ühepereelamut ja 5-korruselisi korterelamuid kokku kuni 527 korteriga.
Tallinna kultuuriväärtuste ameti muinsuskaitse osakonna juhataja Boris Dubovik ütles juuli lõpus Äripäevale, et Kopli liinidel on kaitse all vaid Vene-Balti laevatehase haigla ja Nikolai Imetegija Kirik ning perspektiivplaanis on tehtud ettepanek taastada endisel kujul üks tänav, sealhulgas renoveerida mõned väärtuslikumad majad, muus osas on tema sõnul arendajal vabad käed.
Linnavolikogu otsustas 2006. aasta oktoobris 16,8 ha suuruse nn Kopli liinide ala avaliku ja erasektori koostöös terviklikult rekonstrueerida ja esinduslikuks elupiirkonnaks muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kopli liinide ostust huvitunud Suurbritannia firma Ransome´s Trading Holding Company Ltd loobus ostuprotsessi jätkamisest.
Juuni alguses Tallinna linnavolikogu otsusega müüki pandud Kopli liinidel asuvate kinnistute vastu on linnavaraameti teatel huvi tundnud arendajad nii Eestist kui välismaalt.
Hiljuti Kopli liinide ostjaks kvalifitseerunud firma Ransome's Trading Holding Company Ltd taga on mitme kinnisvaraarendusfirma suuraktsionär Paul Cooke, kes plaanib Koplisse investeerida sada miljonit eurot.
Täna otsustas Kopli liinide müügi ettevalmistamise ja läbiviimise komisjon kvalifitseerida Ühendkuningriigist pärit ettevõtte.
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.