• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 22.01.14, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miljard Sillamäele

Mullu aprillis äriregistrisse kantud OÜ Jukonoil plaanib Sillamäe sadamasse miljard eurot maksvat naftatehast.
Naftatehas võtaks enda alla 60 ha suuruse maa-ala ja plaani kohaselt võiks see luua ka 300-350 töökohta. Tehases plaanitakse töödelda lennukikütust, bensiini ja diislit. Toornafta saabuks plaani kohaselt Sillamäele tankeritega ning toodang toimetataks edasi mere-, raud- või maanteed mööda. Planeeritavad turud oleks Eesti ja teised Euroopa riigid ning Venemaa.
Jukonoili juhatuse liikme Juri Tšalei sõnul on projektiga tegeldud poolteist aastat ja praeguseks on Sillamäe sadamaga esimene leping alla kirjutatud. Hetkel on laual projekti keskkonnamõjude hindamine ja kahe kuu jooksul peaks selgeks saama ka kasutatav tehnoloogia. Pärast seda peaks järgneva poole aasta jooksul valmima projekti dokumentatsioon. Tšalei lisas, et ehitustöödega soovitakse alustada juba sel aastal ning tehas püsti saada kahe aastaga.
Jukonoili omanikuks on äriregistri järgi Tšalei kõrval Venemaa kodanik Alexey Skidanov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele