Euroopa Komisjon algatas põhjaliku uurimise, kas Estonian Airile antud 41 mln eurot riigiabi on ELi eeskirjadega kooskõlas.
Komisjon hindab eelkõige, kas lennufirma ümberkorraldamisplaan sobib ettevõtte elujõulisuse taastamiseks ja aitab hüvitada riigiabi andmisega tekitatud konkurentsimoonutusi. Euroopa Komisjonil on kahtlus, kas riigiabi tagab lennufirmalae pikkaajalise elujõulisuse.
Lisaks Estonian Airile uurib Eurooa Komisjon ka Cyprus Airwaysi, LOT Polish Airlines, airBaltic, Adria Airways ja SAS Scandinavian Airlines.
2013. aasta juunis teavitas Eesti Euroopa Komisjoni Estonian Airi 40,7 miljoni euro suurusest rekapitaliseerimisest, et restruktureerida ettevõte, mis on mitu aastat olnud rahalistes raskustes.
Restruktureerimisplaan hõlmab viieaastast ümberkorraldamisperioodi aastatel 2013 kuni 2017.
Seotud lood
Peaminister Andrus Ansip ütles, et tema hinnangul oli Estonian Airi jäähoki MMi toetuseks kulutatud 200 000 eurot ebamõistlikult suur summa. Lennufirma selgitusel olid kulutused poole väiksemad.
Valitsus otsustas vähendada lennufirmale Estonian Air antud laenu intressimäära tagasiulatuvalt alates tänavu 1. juulist 15 protsendilt 7,06 protsendini.
Estonian Air andis lennufirmale Air Lituanica teada, et lõpetab tänasest nende lendude teenindamise ja kommertsteenuseid puudutava koostöölepingu.
Air Balticu ja SASi pääsemine riigiabi süüdistustest annab lootust ka Estonian Airile, ütles lennufirma juht Jan Olof Palmér.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.