Reisibüroo Estravel käive kasvas mullu ligi 12 protsenti, samas kasum vähenes kümnendiku võrra.
Estraveli tehniline müügikäive suurenes eelmisel aastal varasemaga võrreldes 11,8% võrra, ulatudes kokku 64,7 miljoni euroni. Müügitulu kasvas samal ajal enam kui 6,7 miljoni euroni, suurenedes aastaga 2,7% võrra. Ettevõtte eelmise aasta puhaskasum oli 0,9 miljonit eurot võrrelduna miljoni euroga aasta varem.
Estraveli tegevdirektori Anne Samliku sõnul võib möödunud aastat pidada kordaläinuks. "Suutsime tihedas konkurentsis saavutada seatud eesmärgid. Suurimat kasvu kogesime reisiteenuste online-müügis, mis kasvas varasema aastaga võrreldes 65%," lausus ta pressiteates.
Kliendigruppide lõikes kasvas Estravelis eelmisel aastal kõige enam müük eraklientidele, mis võrreldes aasta varasemaga suurenes 7,4% võrra. Müüdud toodete lõikes andsid suurima käibe laeva- ja lennupiletid.
"Lihtsate marsruutide puhul on lennupileti ostmine online-keskkonnast igati sobilik ja selleks pakub Estravel ka mugavat iseteeninduskeskkonda, keeruliste marsruutide ja eksootiliste sihtkohtade puhul on aga kindlasti õigem pöörduda reisikonsultantide poole," kommenteeris Samlik.
Estravel andis eelmise aasta lõpus Eestis tööd 156 inimesele. Ettevõttel oli 11 esindust seitsmes linnas. Estravelile kuulub lennupiletite odavmüügiportaal sky24.ee, lisaks opereerib Estravel portaali laevapiletid.ee müüki.
AS Estravel on Baltimaade suurim reisibüroo, mis tähistas mullu oma 25. tegevusaastat. Estraveli põhiomanik on Soome üks suurimaid reisibüroosid Suomen Matkatoimisto Oy, mis omakorda kuulub sajaprotsendiliselt lennufirmale Finnair.
Seotud lood
Äriklass on eriti atraktiivne pikematele ja kogukamatele reisijatele, kellele pikk lend kitsal säästuklassi istmel võib piinarikkaks osutuda, märkis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Janika Ritson.
Reisibüroo AS Estravel ja Baltic Ferry Tickets OÜ sõlmisid lepingu, mille järgi hakkab Estravel opereerima Eesti suurimat laevapiletite online-müügiportaali laevapiletid.ee.
Reisibüroo Estravel kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui kasumit. Ettevõtte kasum kasvas pea 70%.
Turismivaldkonna sooduskampaaniate intervall on veidi teine kui jaekaubanduses – kehtib varajase tellija soodustus ja paljud eestlased kasutasidki seda juba novembris, märkis Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Janika Ritson.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele