Mängukonsoolide turgu valitsevad Microsoft ja Sony on karmis konkurentsis. Jaanuaris õnnestus kasvanud tootmise toel Sonyl enda PlayStation 4-ga tõusta taas müüduimaks konsooliks USAs.
PlayStation 4 jaanuarikuine müük oli ligi kaks korda suurem võrreldes järgmise sama generatsiooni mängukonsooli müügiga, vahendab Bloomberg Sony pressiteadet. PlayStation 4 ja eelkäija PlayStation 3 kombineeritud müük ületas jaanuaris kõiki teisi platvorme.
Videomängude tööstus jälgib hoolikalt uute konsoolide müüginumbreid, et näha, kas need on piisavalt tugevad või on tarbijad liikunud nutitelefonide ja tahvelarvutite mängude peale.
Ühendriikides kasvasid kulutused mängukonsoolide riistvara peale jaanuaris aasta varasemaga võrreldes 17%, 241 miljoni dollarini.
Detsembris teatas Microsoft, et müüs 908 000 firma uusimat mängukonsooli Xbox One'i, lüües sellega PS4. Jaanuari kuu kohta pole aga Microsoft andmeid avalikustanud.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sony andis täna uue kasumihoiatuse, kuna ettevõttele läks personaalarvutite üksusest väljumine oodatust kulukamaks. Jaapani elektroonikagigandile on see kolmas kasumihoiatus viimase kuue kuu jooksul.
Elektroonikatootja Sony teatas majandusaasta puhaskahjumiks 128,37 miljardit jeeni (913 miljonit eurot), aasta varem oli ettevõte 41,54 miljardi jeeniga kasumis.
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.