Mängukonsoolide turgu valitsevad Microsoft ja Sony on karmis konkurentsis. Jaanuaris õnnestus kasvanud tootmise toel Sonyl enda PlayStation 4-ga tõusta taas müüduimaks konsooliks USAs.
PlayStation 4 jaanuarikuine müük oli ligi kaks korda suurem võrreldes järgmise sama generatsiooni mängukonsooli müügiga, vahendab Bloomberg Sony pressiteadet. PlayStation 4 ja eelkäija PlayStation 3 kombineeritud müük ületas jaanuaris kõiki teisi platvorme.
Videomängude tööstus jälgib hoolikalt uute konsoolide müüginumbreid, et näha, kas need on piisavalt tugevad või on tarbijad liikunud nutitelefonide ja tahvelarvutite mängude peale.
Ühendriikides kasvasid kulutused mängukonsoolide riistvara peale jaanuaris aasta varasemaga võrreldes 17%, 241 miljoni dollarini.
Detsembris teatas Microsoft, et müüs 908 000 firma uusimat mängukonsooli Xbox One'i, lüües sellega PS4. Jaanuari kuu kohta pole aga Microsoft andmeid avalikustanud.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Sony andis täna uue kasumihoiatuse, kuna ettevõttele läks personaalarvutite üksusest väljumine oodatust kulukamaks. Jaapani elektroonikagigandile on see kolmas kasumihoiatus viimase kuue kuu jooksul.
Elektroonikatootja Sony teatas majandusaasta puhaskahjumiks 128,37 miljardit jeeni (913 miljonit eurot), aasta varem oli ettevõte 41,54 miljardi jeeniga kasumis.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.