Nii IRL, Keskerakond kui sotsiaaldemokraadid loodavad eurovalimistel saada kaks mandaati. Parteid plaanivad kampaaniale kulutada 200 000 kuni 300 000 eurot, vahendasid ERRi raadiouudised.
Teisipäeval kirjutas Äripäev, et
erakonnad salatsevad ega soovi avaldada oma europarlamendi valimiskampaania eelarvet - ainsana ei teinud sellest saladust sotsiaaldemokraadid. Pärast Äripäeva kolmapäevast juhtkirja, milles me
nõudsime kampaaniakulude avalikustamist, ongi nüüd hakatud rääkima planeeritud kuludest, ehkki täpseid summasid ikkagi ei nimetata, viidates sellele, et kampaania käigus võib veel viimasel minutil tulla vajadus lisaraha mängu panna.
ERRi raadiouudised vahendavad, et näiteks Reformierakond loodab mitte ületada eelmisteks eurovalimisteks panustatud summat, mis oli üle 327 000 euro. Mandaatide arvu Reformierakond ennustada ei soovinud.
IRLi kampaaniajuhi Tiit Riisalo sõnul loodavad nad saada europarlamendis kaks kohta. "Meie suurusjärk on umbes 300 000 eurot, võib-olla pisut rohkem, võib-olla pisut vähem," rääkis ta.
Keskerakonna kampaania eelarve koosneb kahest osast: ühe osa panustab erakond ning see jääb 200 000 euro piiresse, teise osa lisab igaüks 12 kandidaadist ise, selgitas partei peasekretär Priit Toobal.
Sotsiaaldemokraatliku erakonna kampaaniajuht Tarvo Sarmet ütles
teisipäeval Äripäevale, et SDE eelarve on suurusjärgus 300 000 eurot, millele lisandub iga kandidaadi panus.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Eilse Äripäeva veergudel sai ilmsiks, et erakonnad tõrguvad europarlamendi valimiste kampaania eelarveid avalikustamast.
Erakonnad ei soovi avaldada europarlamendi valimiskampaania eelarvet. Ainsana riigikogu parteidest ei tee kampaania maksumusest saladust sotsiaaldemokraadid.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.