Eile arutas valitsuskabinet Rail Balticu raudteeühenduse seni tehtud uuringuid ja trassialternatiive ning valis välja kolm võimalikku trassivarianti.
Peaminister Taavi Rõivas ütles
ERRi raadiouudistele, et enamvähem hakkab Rail Balticu trass ilmet võtma, kuid lõplikku trassivalikut on praegu veel vara teha.
"Eelistatuim trass on vaja välja valida sügisel, pärast keskkonna- ja tasuvusanalüüside tegemist. Euroopa Liidu rahastuse korral jätkatakse ettevalmistustega ehitustöödeks eeldatavasti aastatel 2017-2018," ütles Rõivas.
Valitsus otsustas, et Harjumaal tuleb jätkata trassidega, mis kulgevad nii idast kui läänest ümber loodava Nabala looduskaitseala (13A, B, C ja D). Ülejäänud trassivalikud jäävad esialgu kõrvale.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Raudtee planeerimine on kompromissi otsimine erinevate huvide vahel. On aga selge, et kõiki huvisid ei ole võimalik igal pool järgida, kirjutab Rail Balticu Eesti projektijuht Indrek Sirp.
Eile otsustas valitsus, et jätkab Rail Balticu kolme võimaliku tassi arutelu, jättes ülejäänud trassid esialgu kõrvale.
Juuru vallavolikogu ei kiitnud heaks valitsuse 29. mail valitud Rail Balticu raudteetrassi.
Kodanikeühendus Avalikult Rail Balticust taunib valitsuse sekkumist raudtee rajamise planeerimisprotsessi Harjumaal.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.