• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 18.06.14, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mi müük Eestis 5,55 mln eurot

Rootsi rõivaste jaemüüja Hennes & Mauritz tõi arundes välja, et Eestis oli esimese kvartali käive 50 miljonit Rootsi krooni ehk 5,55 miljonit eurot.
Ettevõtte majandusaasta ei lange kokku kalendriaastaga. H&M-i II kvartal kestis 1. märtsist 31. maini.
H&M-l on Eestis kolm müügikohta. See teeb päevamüügiks poe kohta üle 20 000 euro.
Lätis, kus ettevõte on tegutsenud üle aasta, kasvas kvartalikäive 96,8%, 61 miljonile Rootsi kroonile ehk 6,78 miljonile eurole. Lätis on ettevõttel viis poodi, millest kaks avati lõppenud kvartalis.
Leedus oli käive 55 miljonit SEKi ehk 6,1 mln eurot. Leedus on H&M-l 5 poodi, millest kolm avati lõppenud kvartalis.

Seotud lood

Arvamused
  • 20.06.14, 08:58
H&Mil on jõudu rõivaturgu muuta
Arvestades H&Mi kiiret kasvu Eestis, võib tal olla jõudu siinsel kiirmoe müüjate turul märgatavalt ka hindu korrigeerida, kirjutab Äripäeva veebi sisujuht Kristi Malmberg. 
Uudised
  • 20.06.14, 16:03
Baltika viie kuu käive kasvas
Baltika jaekäive kasvas Eestis tänavu esimese viie kuuga 4%, küündides 8,6 miljoni euroni, ütles ettevõtte müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele