Rootsi rõivaste jaemüüja Hennes & Mauritz tõi arundes välja, et Eestis oli esimese kvartali käive 50 miljonit Rootsi krooni ehk 5,55 miljonit eurot.
Ettevõtte majandusaasta ei lange kokku kalendriaastaga. H&M-i II kvartal kestis 1. märtsist 31. maini.
H&M-l on Eestis kolm müügikohta. See teeb päevamüügiks poe kohta üle 20 000 euro.
Lätis, kus ettevõte on tegutsenud üle aasta, kasvas kvartalikäive 96,8%, 61 miljonile Rootsi kroonile ehk 6,78 miljonile eurole. Lätis on ettevõttel viis poodi, millest kaks avati lõppenud kvartalis.
Leedus oli käive 55 miljonit SEKi ehk 6,1 mln eurot. Leedus on H&M-l 5 poodi, millest kolm avati lõppenud kvartalis.
Seotud lood
Arvestades H&Mi kiiret kasvu Eestis, võib tal olla jõudu siinsel kiirmoe müüjate turul märgatavalt ka hindu korrigeerida, kirjutab Äripäeva veebi sisujuht Kristi Malmberg.
Baltika jaekäive kasvas Eestis tänavu esimese viie kuuga 4%, küündides 8,6 miljoni euroni, ütles ettevõtte müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.