Eesti on II kvartalis (kestis 1. märtsist 31. maini) Hennes & Mauritza riigiti müügis poe kohta maailmas esiotsas.
Esimesed kolm kohta võtsid 1-3 poega maad Austraalia, Tšiili ja Mehhiko. Järgnevad Singapur, kus on 8 poodi, 423 poega Saksamaa ja 46 poega Jaapan, kus müüdi poe kohta vähemalt 20 miljoni Rootsi krooni eest kvartalis. Järgnevad Serbia ja Austria ja seejärel võrdselt Šveits ja Eesti.
H&M müük poe kohta 1. märts - 31. maiRiikmüük mln SEKpoodide arvmüük poe kohta mln SEKAustraalia1361136,0Tšiili88188,0Mehhiko122340,7Singapur185823,1Saksamaa907042321,4Jaapan9624620,9Serbia58319,3Austria13157318,0Šveits15059016,7Eesti50316,7Itaalia179511815,2Prantsusmaa305320415,0Holland194213114,8Malaisia1401014,0Taani13489813,8Lõuna-Korea2611913,7Venemaa8456213,6Horvaatia1901413,6Belgia9867613,0USA402831312,9Rootsi227517812,8Suurbritannia317625012,7Türgi2942412,3Läti61512,2Norra136811412,0Soome6675811,5Kreeka3332911,5Leedu55511,0Hispaania165815710,6Kanada7046710,5Luksemburg1051010,5Sloveenia1221210,2Iirimaa2032010,2Portugal260289,3Hiina22372429,2Rumeenia301358,6Slovakia104138,0Ungari262357,5Bulgaaria88127,3Poola9511347,1Tšehhi238415,8Allikas: H&M kvartaliaruanne
Seotud lood
Arvestades H&Mi kiiret kasvu Eestis, võib tal olla jõudu siinsel kiirmoe müüjate turul märgatavalt ka hindu korrigeerida, kirjutab Äripäeva veebi sisujuht Kristi Malmberg.
Baltika jaekäive kasvas Eestis tänavu esimese viie kuuga 4%, küündides 8,6 miljoni euroni, ütles ettevõtte müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.