• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 18.06.14, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti H&Mi müügi TOPi tipus

Eesti on II kvartalis (kestis 1. märtsist 31. maini) Hennes & Mauritza riigiti müügis poe kohta maailmas esiotsas.
Esimesed kolm kohta võtsid 1-3 poega maad Austraalia, Tšiili ja Mehhiko. Järgnevad Singapur, kus on 8 poodi, 423 poega Saksamaa ja 46 poega Jaapan, kus müüdi poe kohta vähemalt 20 miljoni Rootsi krooni eest kvartalis. Järgnevad Serbia ja Austria ja seejärel võrdselt Šveits ja Eesti.
 
 
H&M müük poe kohta 1. märts - 31. maiRiikmüük mln SEKpoodide arvmüük poe kohta mln SEKAustraalia1361136,0Tšiili88188,0Mehhiko122340,7Singapur185823,1Saksamaa907042321,4Jaapan9624620,9Serbia58319,3Austria13157318,0Šveits15059016,7Eesti50316,7Itaalia179511815,2Prantsusmaa305320415,0Holland194213114,8Malaisia1401014,0Taani13489813,8Lõuna-Korea2611913,7Venemaa8456213,6Horvaatia1901413,6Belgia9867613,0USA402831312,9Rootsi227517812,8Suurbritannia317625012,7Türgi2942412,3Läti61512,2Norra136811412,0Soome6675811,5Kreeka3332911,5Leedu55511,0Hispaania165815710,6Kanada7046710,5Luksemburg1051010,5Sloveenia1221210,2Iirimaa2032010,2Portugal260289,3Hiina22372429,2Rumeenia301358,6Slovakia104138,0Ungari262357,5Bulgaaria88127,3Poola9511347,1Tšehhi238415,8Allikas: H&M kvartaliaruanne

Seotud lood

Arvamused
  • 20.06.14, 08:58
H&Mil on jõudu rõivaturgu muuta
Arvestades H&Mi kiiret kasvu Eestis, võib tal olla jõudu siinsel kiirmoe müüjate turul märgatavalt ka hindu korrigeerida, kirjutab Äripäeva veebi sisujuht Kristi Malmberg. 
Uudised
  • 20.06.14, 16:03
Baltika viie kuu käive kasvas
Baltika jaekäive kasvas Eestis tänavu esimese viie kuuga 4%, küündides 8,6 miljoni euroni, ütles ettevõtte müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele