Liviko täiendas oma tootesortimenti gurmeeõllede valikuga ja pakub nüüdsest kvaliteetõllesid restoranidele ja kohvikutele.
„Eesti on õllede müügiks nii head tingimused loonud, et Livikol on põhjust selles osaleda. Kindlasti ei hakka me oma õllevalikuga konkureerima poodide kuuspakkide või kaheliitriste õlledega, “ ütles Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi pressiteates.
Liviko sortimenti kuuluvad järgmised kaubamärgid: Ameerika Ühendriikidest Widmer Brothers ja Kona Brewery, Austraaliast Coopers Brewery, Belgiast La Galoise Brune, Brasiilast Xingu, Itaalia Birra Frost, Inglismaalt Stone´s Ginger Joe, Jaapanist Sapporo Brewery, Saksamaalt Ayinger, Šotimaalt Tennet´s Brewery, Traquair ja Orkney Brewery, Tšehhist Bohemia ja Rebel ning lisaks Iirimaalt Magners siider.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kogu Liviko suhtes esitatud süüdistus rajaneb üksnes etteheidetele müügimeeste ja klientide omavahelise töötasandi suhtluse osas, ütles Liviko juhatuse liige Janek Kalvi.
Liviko käive langes mullu veidi, kuid puhaskasumit teenis ettevõte tunamullusega võrreldes rohkem.
Liviko sõlmis Viru Valge ja Viru Valge Coolerite müügi ja ainuesinduse koostöölepingu Jaapani suurima alkoholi hulgikaubanduse ettevõttega Nihon Shurui Hanbai Co.
Soome valitsus soovib müüa riigile kuuluva alkoholitootja Altia, Liviko juht Janek Kalvi ei välista võimalikku huvi Soome firma ostmiseks. Liviko nõukogu asub ideed peagi arutama.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.