Apple üks suurimatest konkurentidest Hiinas, Xiaomi, teatas, et nad müüsid selle aasta esimesel poolaastal 26,11 miljonit nutitelefoni, mis on võrreldes eelmise aastaga 271% kasv.
Ettevõtte asutaja ja tegevdirektor Lei Jun märkis oma Sina Weibo mikroblogis, et ettevõtte müügitulu ulatus 5,3 miljardi dollarini, mis on 149% võrra enam kui eelmisel aastal samal ajal.
2013. aastal müüs ettevõte 18,7 miljonit telefoni 31,6 miljardi jüaani eest.
Xiaomi edestas nutitelefoni turul Apple, Coolpad Groupi ja Huawei ning sai sellega Hiina suuruselt kolmandaks nutitelefoni brändiks 2014. aasta esimeses kvartalis. Xiaomile kuulub 11% turuosast, selgub uuringufirma Counterpoint uuringust.
Apple platseerus viiendaks, omades 10% turust. Hiina tippbrändide hulka kuuluvad veel Samsung ning Lenovo.
Seotud lood
Apple teatas teisipäeval, et nende möödunud kvartali kasum kasvas tänu tugevale iPhone'i nõudlusele. Mõnevõrra tegi tulemustele karuteene aga iPadi müük.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.