Kuigi riigiga sõlmitud lepingus on kirjas, et Elron kohustub rongides süüa pakkuma, teatas ettevõte, et esialgu puhveteid ei tule.
Elroni juhatuse esimehe Andrus Ossipi sõnul läheb rongide ümberehitamine maksma 400 000–420 000 eurot. Pärast ümberehitust kaoks rongist kümme istekohta, kirjutas
Õhtuleht.
Lepingu järgi peaks toitu pakutama vaid ekspressrongis, mida on viis-kuus.
Õhtulehe arvutuste järgi teeb see ühe rongi ümberehitamise hinnaks vähemasti ligi 70 000 eurot.
Elron on kõrvale heitnud ka muud variandid, näiteks toidu- ja joogiautomaadid ning liikuvad toidumüüjad, mis ettevõtte sõnul ei vastaks reisijate ootustele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elron prognoosib tänasest kuni pühapäevani mitmele Tartu ja Viljandi liini reisile suurt täituvust ja seepärast soovitab reisijail võimalusel valida tipptunniväline väljumine.
Elroni müügi- ja arendusjuht Norbert Kaareste tõi välja neli punkti, mida oleks võinud rongide ja operaatorivahetuse ajal vältida, Äripäeva kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakirjas Kaja.
Eesti reisirongiliiklust korraldava Elroni reisijate arv kasvas mais 44% ja piletitulu 50%.
Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Kinnisvaraturul on mitmeid põnevaid riike, kuhu Eesti investorid on oodatud. Üks selliseid linnu on Dubai. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annab kinnisvarasse investeerijatele põhjust rõõmustamiseks, ütles Skover Kinnisvara OÜ juht Sanders Skorik.