Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Küsimusele, kuidas praegu Elronis töötajaid motiveeritakse, vastas ettevõtte juhatuse esimees Andrus Ossip, et patsutatakse üksteisele õlale ja soovitakse jõudu.
„Lahkumisavaldusi esitatud ei ole, aga klienditeenindajate seas on olnud küll inimesi, kes on öelnud, et kas tal piltlikult öeldes on kõike seda tarvis. Siis me oleme rääkinud ja jõudnud arusaamisele ja ka näinud, et asjad meil lähevad iga päevaga selgelt paremaks,“ kõneles Ossip.
Ta lisas, et kui vaadata klientide tagasisidet, siis pigem on see seotud sellega, et kodulehel on kõik uus ja olulise informatsiooni leidmine keeruline. Tehnilisi probleeme on tema sõnul märksa vähem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi riigiga sõlmitud lepingus on kirjas, et Elron kohustub rongides süüa pakkuma, teatas ettevõte, et esialgu puhveteid ei tule.
SEBE tütarettevõte Eesti Buss OÜ teatas, et suurendab reedel ja pühapäeval Tallinna-Tartu ja Tartu-Tallinna liinil oluliselt istekohtade arvu, et teenindada suurenenud reisijate hulka.
Tänasest jaanuari lõpuni jagavad kell 13:30-20:30 Balti jaama Elroni diiselrongide ooteplatvormil rongireisijaile vajalikku teavet Elroni töötajad.
Elron sai tootjatehaselt enne tähtaega kätte rongi, mis võimaldas eile saata mitmele olulisele väljumisele vaguni võrra pikemad koosseisud.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.