Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Küsimusele, kuidas praegu Elronis töötajaid motiveeritakse, vastas ettevõtte juhatuse esimees Andrus Ossip, et patsutatakse üksteisele õlale ja soovitakse jõudu.
„Lahkumisavaldusi esitatud ei ole, aga klienditeenindajate seas on olnud küll inimesi, kes on öelnud, et kas tal piltlikult öeldes on kõike seda tarvis. Siis me oleme rääkinud ja jõudnud arusaamisele ja ka näinud, et asjad meil lähevad iga päevaga selgelt paremaks,“ kõneles Ossip.
Ta lisas, et kui vaadata klientide tagasisidet, siis pigem on see seotud sellega, et kodulehel on kõik uus ja olulise informatsiooni leidmine keeruline. Tehnilisi probleeme on tema sõnul märksa vähem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!