Sel aastal liinile läinud uutes Elroni diiselrongides tekkinud probleemide tõttu on tulnud klienditeenindajaid veenda, et nad ei kaaluks töölt lahkumist.
Küsimusele, kuidas praegu Elronis töötajaid motiveeritakse, vastas ettevõtte juhatuse esimees Andrus Ossip, et patsutatakse üksteisele õlale ja soovitakse jõudu.
„Lahkumisavaldusi esitatud ei ole, aga klienditeenindajate seas on olnud küll inimesi, kes on öelnud, et kas tal piltlikult öeldes on kõike seda tarvis. Siis me oleme rääkinud ja jõudnud arusaamisele ja ka näinud, et asjad meil lähevad iga päevaga selgelt paremaks,“ kõneles Ossip.
Ta lisas, et kui vaadata klientide tagasisidet, siis pigem on see seotud sellega, et kodulehel on kõik uus ja olulise informatsiooni leidmine keeruline. Tehnilisi probleeme on tema sõnul märksa vähem.
Seotud lood
Kuigi riigiga sõlmitud lepingus on kirjas, et Elron kohustub rongides süüa pakkuma, teatas ettevõte, et esialgu puhveteid ei tule.
SEBE tütarettevõte Eesti Buss OÜ teatas, et suurendab reedel ja pühapäeval Tallinna-Tartu ja Tartu-Tallinna liinil oluliselt istekohtade arvu, et teenindada suurenenud reisijate hulka.
Tänasest jaanuari lõpuni jagavad kell 13:30-20:30 Balti jaama Elroni diiselrongide ooteplatvormil rongireisijaile vajalikku teavet Elroni töötajad.
Elron sai tootjatehaselt enne tähtaega kätte rongi, mis võimaldas eile saata mitmele olulisele väljumisele vaguni võrra pikemad koosseisud.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?