Elroni müügi- ja arendusjuht Norbert Kaareste tõi välja neli punkti, mida oleks võinud rongide ja operaatorivahetuse ajal vältida, Äripäeva kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakirjas Kaja.
Kaareste märkis ajakirjas Kaja, et tagasi vaadates võib öelda, et Elroni teavitustegevus oleks pidanud olema intensiivsem ja hoiatama ka võimalike tõrgete eest.
Kaareste välja toodud punktid
1. Ei olnud objektiivset ülevaadet, kas rongireisijad teavad muudatuste suurust.
2. Keerukaim ja suurim tõrge tekkis piletimüügisüsteemis, mis ei töötanud avapäevadel ootuspäraselt.
3. Probleeme oli ka kodulehega, mis lakkas kohati töötamast, sest seal esitatud päringute arv kasvas mitu korda.
4. Sõitjaid oleks pidanud varem teavitama, et aasta esimestel päevadel võib esineda IT-süsteemide seadistamiste tõttu tõrkeid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi riigiga sõlmitud lepingus on kirjas, et Elron kohustub rongides süüa pakkuma, teatas ettevõte, et esialgu puhveteid ei tule.
SEBE tütarettevõte Eesti Buss OÜ teatas, et suurendab reedel ja pühapäeval Tallinna-Tartu ja Tartu-Tallinna liinil oluliselt istekohtade arvu, et teenindada suurenenud reisijate hulka.
Tänasest jaanuari lõpuni jagavad kell 13:30-20:30 Balti jaama Elroni diiselrongide ooteplatvormil rongireisijaile vajalikku teavet Elroni töötajad.
Elron sai tootjatehaselt enne tähtaega kätte rongi, mis võimaldas eile saata mitmele olulisele väljumisele vaguni võrra pikemad koosseisud.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.