Veidi enam kui pool aastat tagasi Nordea Eesti juhiks saanud Andreas Laane lahkub ametikohalt, mida hakkab septembrist täitma Petri Nikkilä, teatas pank.
Laane lahkub Nordea Eesti juhi kohalt poolte kokkuleppel. Ta on Nordeas töötanud alates 2007. aastast, enne panga juhi ametisse asumist juhtis ta jae- ja korporatiivpangandust.
“Lahkun pangast rahuliku tundega ja parimate soovidega uuele juhile," ütles Laane. "Minu juhtimise ajal on Nordea panga turuosa ja klientide arv suurenenud enam kui kaks korda ning Nordea on kindlustanud positsiooni kolme suurima panga seas. Soovin tänada kõiki kolleege ja kliente, kes on aidanud sel teekonnal edu saavutada,“ sõnas ta.
Soome päritolu Petri Nikkiläl on pikaajaline kogemus globaalse haardega ettevõtete müügi- ja äriarenduse juhtimises, viimati vastutas ta HSBC panga üleilmse klientide strateegia, segmenteerimise ja pakkumiste eest.
Nordea Grupi Balti panganduse juht Inga Skisaker tunnustab Andreas Laanet senise panuse eest: „Nordea Eesti on saavutanud häid tulemusi tugeva kliendikeskse lähenemisega. Uus juht Petri Nikkilä toob kindlasti nii Nordea Eesti kui kogu Baltikumi pangandusse meile vajalikku rahvusvahelise panganduse kompetentsi.“
Petri Nikkilä on varem juhtinud Nordea Grupi müügi, klienditoe ja turundusvaldkondi ning HSBC panga globaalse kliendistrateegia, -segmenteerimise ja -pakkumise valdkonda. Ta on töötanud ka äriarendusdirektorina globaalse haardega kontsernis Mars Inc. ja äridirektorina Unilever AMET`is.
Nordea kuulub Põhjamaade suurimasse finantskontserni Nordea Bank AB. Nordea Eesti puhaskasum 2014 esimesel poolaastal oli 19,1 miljonit eurot. Pank kasvatas tänavu esimesel poolaastal eelmise aasta sama perioodiga võrreldes investeerimistoodete mahtu 35%.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Nordea panga endine töötaja ja ametiühingute usaldusisik Hannes Veskimäe, keda töövaidluskomisjoni otsuse järgi tööandja diskrimineeris, jõudis pangaga salajasele kokkuleppele.
Nordea pank teatas täna oma klientidele, et 1. veebruaril astus Nordea Eesti juhina ametisse Andreas Laane.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele