Hoolimata üha sagenevatest üleskutsetest kahjumit vähendada, on Sony tegevjuhi Kazuo Hirai sõnul ettevõte jätkuvalt huvitatud nutitelefoni turust. Hiljuti esitles Sony Berliinis toimunud IFA 2014 tehnoloogiamessil oma uut nutitelefoni mudelit Sony Xperia Z3.
Hirai sõnul on Sony osa nutitelefonide turul küll väike, kuid qon oluline olla sellel turul, kuna see aitab kaasas käia uute tehnoloogiatrendidega.
“Küllap tuleb ka aeg, kui turud liiguvad nutitelefonidelt võib-olla kantavate tehnoloogiate või mõndade muude seadmeteni. Me usume, et selleks, et me suudaksime selle generatsiooniga suhestuda, hoida sidemeid tootjate ja muidugi klientidega, peame me jääma ka nutitelefoni ärisse,” märkis ta.
2013. aastal oli Sony osa globaalsel nutiteletefoniturul 2,1%; Samsungi turuosa oli näiteks 31,1% ning Apple turuosa 13%, selgub Gartneri statistikast.
Sonyt on peetud elektroonikatööstuse innovatsiooni lipulaevaks, kuid viimastel aastatel on firma edu tänu tihedale konkurentsile kõvasti langenud.
Peale eelmisel kuul avalikustatud kvartalitulemusi ning hoiatust, et firma nutitelefoni osakond on keerulises seisus, pani mitmeid ettevõtte investoreid, sh miljardär Daniel Loebit muretsema ning jagama soovitusi mittekasumlikest sektoritest lahkuda ning keskenduda oma tugevustele.
Hirai sõnul täpselt seda Sony teebki, lõpetades oma ebaeduka lauaarvutite toomise ning keskendudes televisiooni, videomängude ja võrguteenustele, digitoodete ning mobiilisektori arendamisele.
“Me püüame keskenduda enam elektroonikaärile nendes alades, milles me usume, et suudame midagi muuta,” lisas ta.
Seotud lood
Jaapani elektroonikatootja Sony teatas, et käesoleva aasta puhaskahjumi number tuleb oodatust oluliselt suurem, kuna ettevõte pidi kärpima oma mobiiliüksuse väärtust.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.