Üle poolte turundusfirmadest kasvatas läinud aastal agentuuritulu, selgub 16.09 ilmuvast Äripäeva erilehest Turunduse TOP.
Äripäeva agentuuritulu TOPi võitnud meediaagentuuri Inspired Universal McCann OÜ juhi Meelis Järvela sõnul on firma põhifookus digitaalmeedia ja uuringute valdkonnal, kuhu ka jooksvalt investeeritakse. Järvela sõnul nõuab digitaalmeedia tervelt turult spetsialiseerumist, sest selles vallas toimuvad muutused tundidega.
Agentuuritulu TOP: Valdkonna järel agentuuritulu 2013. aastal tuhandetes eurodes, sulgudes agentuuritulu 2012. aastal tuhandetes eurodes agentuuritulu = müügitulu - ostetud kaubad, teenused, mitmesugused tegevuskulud)
1. Inspired Universal McCann OÜ - meediaagentuur, 1 554 ( 1 406 )2. Adell Taevas OÜ - reklaamiagentuur, 1 415 ( 1 294 )3. ADM Interactive OÜ - e-turundusagentuur, 1 247 ( 1 285 )4 The Division AS - reklaamiagentuur, 1 226 ( 1 472 )5 Tank Grupi AS - reklaamiagentuur, 1 129 ( 1 117 )6 MediaBroker OÜ - meediaagentuur, 1 041 ( 1 088 )7 Corpore AS** - PR-agentuur, 899 ( 803 )8 Age Reklaam OÜ - reklaamiagentuur, 881 ( 909 )9 IDEA AD AS - reklaamiagentuur, 836 ( 703 )10 Trendmark OÜ - meediaagentuur, 825 ( 854 )
11 Idea Public OÜ** - PR-agentuur , 758 ( 642 )12 DDB Eesti AS - reklaamiagentuur , 750 ( 459 )13 Media House OÜ - meediaagentuur , 730 ( 815 )14 Idea Media OÜ - meediaagentuur , 665 ( 530 )15 Baltic Promotions OÜ - sündmusturundus , 658 ( 507 )16 VIA Media OÜ - meediaagentuur , 654 ( 719 )17 Creative Media Service OÜ - meediaagentuur , 628 ( 526 )18 Mediapool Vizeum OÜ - meediaagentuur , 625 ( 430 )19 Hamburg ja Partnerid OÜ - PR-agentuur , 618 ( 581 )20 Artist Siseraadiod OÜ - reklaamiagentuur , 615 ( 571 )
21 Tartu Näitused AS - sündmusturundus , 611 ( 488 )22 Balti Video OÜ - produktsioon , 594 ( 743 )23 Imagine AD OÜ - reklaamiagentuur , 592 ( 666 )24 Kontuur LB OÜ - reklaamiagentuur , 578 ( 543 )25 OMD Estonia OÜ - meediaagentuur , 546 ( 603 )26 Eesti Näituste AS - sündmusturundus , 545 ( 529 )27 Newton Marketing OÜ - reklaamiagentuur , 536 ( 547 )28 Optimist Group OÜ - reklaamiagentuur , 529 ( 253 )29 Web Expert OÜ - e-turundusagentuur , 493 ( 307 )30 OK Interactive OÜ - e-turundusagentuur , 477 ( 563 )
31 Mediabrands Digital OÜ - e-turundusagentuur , 461 ( 356 )32 Utopia OÜ - reklaamiagentuur , 456 ( 462 )33 RAKETT OÜ - reklaamiagentuur , 454 ( 367 )34 Refleks OÜ - reklaamiagentuur , 450 ( 439 )35 Seikluspark OÜ - sündmusturundus , 440 ( 219 )36 Eventus Group OÜ*** - sündmusturundus , 437 ( 441 )37 Hill and Knowlton Eesti AS*** - PR-agentuur , 408 ( 495 )38 Powerhouse OÜ - PR-agentuur , 408 ( 318 )39 Baltic Event Service OÜ - sündmusturundus , 403 ( 426 )40 Meta Advisory Group OÜ - PR-agentuur , 402 ( 286 )
41 Orangetime Event OÜ - sündmusturundus , 393 ( 397 )42 Pult OÜ - reklaamiagentuur , 390 ( 354 )43 Maurum OÜ - produktsioon , 376 ( 369 )44 Initiative OÜ - meediaagentuur , 375 ( 304 )45 Idea Lab OÜ (end Zeeland Idea Baltics) - e-turundusagentuur , 371 ( 363 )46 Marketing Communication Alliance OÜ - sündmusturundus , 371 ( 362 )47 Ecwador OÜ - reklaamiagentuur , 371 ( 261 )48 Fraktal OÜ - e-turundusagentuur , 361 ( 352 )49 Zavod BBDO OÜ - reklaamiagentuur , 359 ( 414 )50 Carat Estonia OÜ - meediaagentuur , 347 ( 305 )
** konsolideeritud *** brutomüügitulu
Tasub teadaÄripäeva TOPid- 2014. aasta sügisel ilmuvad edetabelid on koostatud 2013. aasta majandusnäitajate põhjal. Tänavu II poolaastal ilmub 70 Äripäeva edetabelit.- kõiki Äripäeva edetabeleid saab töödeldaval kujul ja andmetega osta Äripäeva infopangast Agent
http://agent.aripaev.ee.
Agentuuritulu TOP ja teised turundusvaldkonna ettevõtete edetabelid ilmuvad 16. septembril erilehes Turunduse TOP. Lisaks edukamatele turundus- ja meediafirmadele saab ajakirjast teada, mis tagas sektori edukamatele mullu head tulemused ja aitas kasvatada kasumlikkust.
Seotud lood
Reklaamifirma Adell Taevas käive tõusis 20 protsenti ning kasum langes veidi.
Homme ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on sektori suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Reklaamimüügist teenisid meediakanalid mullu 110,8 miljonit eurot koondkäivet, kirjutab 16.09 ilmuv Äripäeva erileht Turunduse TOP.
Eesti moebrändi Tallinn Dolls tuntus ja käive aasta-aastalt kasvavad, kuid turunduseelarve firmal puudub. Firmat reklaamivad avalikkusele kunded.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.