6,6% ehk veidi enam kui 9 miljoni euro võrra kasvas aastaga turundusfirmade TOPis osalenud 134 turundusfirma koondkäive, olles mullu 145,2 miljonit eurot, selgub 16.09 Äripäeva erilehest Turunduse TOP.
Kõige enam ehk 10,6 miljonit eurot käivet teenis turundusfirmadest mullu Inspired Universal McCann OÜ, kõige enam ehk 2,67 korda kasvatas oma käivet firma FreshMedia OÜ.
Turundusfirmade käibe TOP: Ettevõtte nime järel käive tuh eurodes
1. Inspired Universal McCann OÜ - 10 6092. MediaBroker OÜ - 7 6563. Trendmark OÜ - 5 2164. Carat Estonia OÜ - 4 9075. Idea Media OÜ - 4 6636. Live Nation Estonia OÜ - 4 5957. Creative Media Service OÜ - 4 4208. VIA Media OÜ - 4 2309. Emor AS - 4 07110. Adell Taevas OÜ - 3 946
11. Mediapool Vizeum OÜ - 3 78512. OMD Estonia OÜ - 3 75513. Direct Group OÜ - 2 54214. ACNielsen Eesti OÜ - 2 39415. Idea AD AS - 2 33416. FreshMedia OÜ - 2 13117. Kontuur LB OÜ - 2 12918. The Division AS - 2 11319. Orangetime Event OÜ - 1 96120. Imagine AD OÜ - 1 874
21. Eventus Group OÜ - 1 82122. Tank Grupi AS - 1 80923. Initiative OÜ - 1 78624. Balti Video OÜ - 1 72425. ADM Interactive OÜ2 - 1 62926. DDB Eesti AS - 1 59327. Eesti Näituste AS - 1 45128. Artist Siseraadiod OÜ - 1 42029. AGE Reklaam OÜ - 1 38530. Idea Public OÜ2 - 1 352
31. Corpore AS2 - 1 29432. Mediabrands Digital OÜ - 1 23533. Marketing Communication Alliance OÜ - 1 19334. Optimist Group OÜ - 1 14635. X3M Marketing OÜ - 1 05536. Event Masters OÜ - 1 04637. Tartu Näitused AS - 98338. Rakett OÜ - 94939. Utopia OÜ - 91940. Baltic Event Service OÜ - 909
41. Meediaekspress OÜ - 90142. Gordon Grupp OÜ - 89443. Kuusk OÜ - 83744. Jolos OÜ - 82945. Refleks OÜ - 82346. Newton Marketing OÜ - 79947. Zavod BBDO OÜ - 79848. Hamburg ja Partnerid OÜ - 79749. Ecwador OÜ - 79550. Reklaamiagentuur Steam OÜ - 792
51. Pult OÜ - 77352. Reklaamiagentuur Briif OÜ - 73553. Frens Konverentsiteenused OÜ - 73354. Tabasco OÜ - 72555. CreAm OÜ - 72256. Baltic Promotions OÜ - 72157. IDEA METRIX OÜ - 70758. Magnetmedia OÜ - 70459. AD Angels OÜ - 65160. AllFilm OÜ - 633
61. Kuukulgur Film OÜ - 60162. KNT Meediad OÜ - 58663. Ambient Marketing OÜ - 57564. Nafta Films OÜ - 56265. Meta Advisory Group OÜ - 55666. Turu-Uuringute AS - 53967. Meedium Marketing OÜ - 53868. Seikluspark OÜ - 53869. MeediaAbi OÜ - 52870. Creatum OÜ - 521
71. Web Expert OÜ - 51872. LA PUB OÜ - 50773. MGI Turundus OÜ - 50674. OK Interactive OÜ - 50075. Orbital Vox Stuudiod OÜ - 49476. Taveco Disain OÜ - 47177. WOW Events OÜ - 46478. Powerhouse OÜ - 46179. Osakond OÜ - 44380. Kommunikatsioonibüroo JLP OÜ - 441
81. Kala Ruudus OÜ - 42382. Reklaam ja Meedia OÜ - 42383. Fraktal OÜ - 42284. Maurum OÜ - 41985. Fontes Palgakonsultatsioonid OÜ - 40486. Velvet DP OÜ - 40287. Catapult Films OÜ - 38688. Saar Poll OÜ - 37389. R & Reede OÜ1 - 36890. Reede OÜ - 350
91. In Nomine OÜ - 34992. Tiigervisioon OÜ - 34693. WWW Marketing OÜ - 33394. Principal OÜ - 33195. PR Partner OÜ - 32796. Identity OÜ - 32497. East Express OÜ - 32298. Dada AD OÜ - 31899. Frost FX OÜ - 314100. KPMS & Partnerid OÜ1 - 305
101. Teamart Promotions OÜ - 299102. Hill and Knowlton Eesti AS - 296103. Turunduskontor OÜ - 282104. AA Visioon Stuudio OÜ - 260105. Alfa-Omega Communications OÜ - 258106. Nordic Business Consulting Services OÜ - 253107. Hobbykarting OÜ - 241108. Tequila AD OÜ - 230109. DreamGrow Digital OÜ - 229110. Profexpo OÜ - 217
111. Winston Wolf OÜ - 210112. Crystal Management OÜ - 203113. Hunt OÜ - 197114. Vesilind OÜ - 197115. Global Media Systems OÜ - 195116. Vare & Jaakkola OÜ - 173117. Valge Maja OÜ - 164118. Turundus OÜ - 162119. Eesti Joonisfilm OÜ - 158120. Widescreen OÜ - 156
121. Aktiivmarketing OÜ - 153122. Dreamcom Solutions OÜ - 153123. Boulevard55 OÜ - 149124. Red Hot Produktsioon OÜ - 141125. Digital Fruit OÜ - 136126. Mariva Grupp OÜ - 136127. U8 OÜ - 135128. Üritusturundus OÜ - 132129. FMS Eesti OÜ - 124130. Fibit Trading OÜ - 118
131. Kingent Management OÜ - 115132. ISP Factum OÜ - 109133. Smile Group OÜ - 107134. Otepää Seikluspark OÜ - 105
* 1 - majandusaasta erineb kalendriaastast, 2 - konsolideeritud
METOODIKA- Turunduse TOPi pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Samuti pidi ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.- 2014. aastal TOPi koostamiseks võttis Äripäev äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid skaneeritud äriregistris andmete kogumise hetkel.
TAUSTKui ettevõtte andmed TOPis puuduvad, siis võib põhjus olla järgnev:- Ettevõttel pole olnud aktiivset majandustegevust kahel täielikul majandusaastal (2012-2013).- Ettevõtte viimase aasta või kahe viimase aasta keskmine omakapital on negatiivne.- Ettevõtte aruanne ei olnud edetabeli koostamise hetkel äriregistri elektroonilisest süsteemist kättesaadav.- Ettevõte oli kustutatud, likvideerimisel või pankrotis TOPi koostamise hetkel.- Emaettevõtte andmete konsolideerides tütarfirmad samas edetabelis osaleda ei saa.
TASUB TEADAÄripäeva TOPid- 2014. aasta sügisel ilmuvad edetabelid on koostatud 2013. aasta majandusnäitajate põhjal. Tänavu II poolaastal ilmub 70 Äripäeva edetabelit.- kõiki Äripäeva edetabeleid saab töödeldaval kujul ja andmetega osta Äripäeva infopangast Agent
http://agent.aripaev.ee.
Teised turundusvaldkonna ettevõtete edetabelid ilmuvad 16. septembril erilehes Turunduse TOP. Lisaks edukamatele turundus- ja meediafirmadele saab väljaandest teada, mis sektori edukamatele mullu head tulemused tagas ja aitas kasumlikkust kasvatada.
Seotud lood
Reklaamifirma Adell Taevas käive tõusis 20 protsenti ning kasum langes veidi.
Homme ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on sektori suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Reklaamimüügist teenisid meediakanalid mullu 110,8 miljonit eurot koondkäivet, kirjutab 16.09 ilmuv Äripäeva erileht Turunduse TOP.
Eesti moebrändi Tallinn Dolls tuntus ja käive aasta-aastalt kasvavad, kuid turunduseelarve firmal puudub. Firmat reklaamivad avalikkusele kunded.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.