Keilas käsitööõllesid valmistava OÜ Lehe Pruulikoda müügimahud on osutunud esialgsete ootustega võrreldes suuremaks ning ettevõte vajab ka uuel kevadel täiendavaid käärtanke.
- Keilas asuva Lehe Pruulikoja tootmine selle aasta alguses Foto: Erakogu
Lehe Pruulikoda tõi oma käsitööõlled müügile tänavu märtsis ning ettevõtte juhi Gristel Tali kinnitusel on iga järgnev kuu pakkunud üllatusi.„Meie jaoks on tegu uue olukorraga, kuna meie ettevõttel ei ole nn oma ajalugu ega tausta, millega end võrrelda. Loomulikult on meil iga järgneva kuu suhtes ootused, aga oma kogemuste pealt ei saa veel hinnanguid anda. Ennustasime suvel, et tõenäoliselt on meie septembri müük kaks korda väiksem kui juuli müük. See prognoos läks meil täppi,“ selgitas Tali.
Samas tunnistas Tali, et kui võrrelda ettevõtte 2013. aasta suvel koostatud äriplaani tänaste müügitulemustega, on planeeritu ja tegelikkuse vahel üsna suured käärid.„See selgus tegelikult juba veebruaris – olime teinud oma äriplaani oluliselt tagasihoidlikuma. Me ei osanud seda ette näha, et juba esimesel suvel on meil võimalus kasvatada oma kääritusmahtu 3 korda,“ selgitas Tali.
Loe lugu edasi Tööstusuudiste teemaveebist. Seotud lood
Märtsis tegevust alustanud Lehe Pruulikoda plaanib oma õlle populaarsusest kodumaal kannustatuna avada suuremas mahus tootmise palju varem, kui oli esialgu kavas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.