Ericsson Eesti juhi Seth Lackmani arvates peaks iga ettevõte mõtlema ka digitaalse strateegia koostamisele, kuna selle olemasolu on võrgustuvas maailmas üha kriitilisema tähtsusega.
- Ericsson Eesti tehas Tallinnas Foto: Meeli Küttim
Läinud reedel, 31. oktoobril võõrutas Ericsson Eesti Äripäeva Tööstuse klubi, andes ülevaate sellest, kuidas muudab võrgustatud ühiskond nii inimeste kui ka erinevate tööstuste elu.
Ettevõtte juht Seth Lackman rääkis, et kui esimesed miljard inimest jõuti võrku ühendada 1975. aastaks ning sellele kulus sisuliselt 100 aastat, siis 2000. aastaks oli võrgustatud juba 5 miljardit inimest. 2011. aastal oli maailmas võrku ühendatud juba rohkem seadmeid kui inimesi ning lähiaastail on lisaks miljarditele inimestele võrku ühendatud ka ligi 50 miljardit erinevat seadet.
„Need ettevõtted, kellel puudub digitaalne strateegia, läheb tulevikus väga raskeks,“ märkis Lackman. „Erinevad ärid ja protsessid saab tänu digitaalsele maailmale muuta palju efektiivsemaks. Näiteks muusikatööstust on digiäri juba tundmatuseni muutnud. Paljud inimesed ei osta enam CD-plaate, vaid kasutavad Spotifyd. Samal ajal on muusikatööstusesse tervikuna raha sisse voolanud rohkem kui kunagi varem. Ka teie peate mõtlema, kuidas tehnoloogia abil oma äri edendada,“ lisas Ericsson Eesti juht.
Tema kinnitusel on ka Ericsson teinud viimase 15 aastaga läbi olulised muutused. Kui 1999. aastal moodustas 73% Ericssoni ärist raudvara, siis 2013. aastal moodustas raudvara vaid 34% ning ülejäänud 66% moodustasid erinevad teenused ja tarkvara.Loe täispikka lugu
Tööstusuudiste teemaveebist.
Seotud lood
Maailma ühe suurema võrguseadmete tootja Ericssoni esimese kvartali tulemused petsid analüütikute ootusi ja kukutasid aktsia kolme aasta põhja.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.