• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,78
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,1%18 990,53
  • FTSE 1001,47%8 268,76
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,22
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,78
  • DOW 300,75%44 199,15
  • Nasdaq 0,1%18 990,53
  • FTSE 1001,47%8 268,76
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,22
  • 09.04.15, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP: need juutuuberid teenivad miljoneid

Kui vaataja siirdub Youtube´i meelelahutust otsima, siis populaarsemate videote üles panijad teenivad selle pealt miljoneid eurosid.
Enim teenib Youtube´is mänguasjadega mängiv naisterahvas.
  • Enim teenib Youtube´is mänguasjadega mängiv naisterahvas. Foto: Ekraanitõmmis
„Pealtnägija“ avalikustas eile enim vaadatud juutuuberi Eestist. Toome teieni maailma enim vaadatud, aga ka miljoneid teenivad sotsiaalmeedia videokanalid.
Nimekirja aitas veebiajakirja Venturebeat tarvis kokku panna sotsiaalmeediakanalite väärtust hindav idufirma OpenSlate, mis arvestab teenistuse nii kanali jälgijate kui igakuiste vaatajatearvu järgi. Tulemused on hinnatud reklaamide kuvamise järgi ega sisalda võimalikke muid tasulisi kokkuleppeid ja teenistusi.
TOP: enim teenivad juutuberid 2014. aastal
1. DisneyCollector BR.
Aastateenistus 4,5 mln eurot, 380 mln vaatamist kuus. Videote sisu on üllatav – naine pakib lahti lelusid ning mängib nendega.
2. TaylorSwiftVEVO.
Aastateenistus 3,8 mln eurot, 341 mln vaatamist kuus. Popikuninganna on muusikutest Youtube´i üks populaarsemaid. Näiteks mullu detsembris tema välja antud lugu Blank Space kogus kuuga 250 mln vaatamist.
3. PewDiePie.
Aastateenistus 3,6 mln eurot, 323 mln vaatamist kuus. Rootsist pärit videomängude kommenteerija.
4. Littlebabybum.
Aastateenistus 3,2 mln eurot, 270 mln eurot vaatamist kuus. Multikad lastele. Näiteks klippi Wheels On The Bus on vaadatud üle 500 mln korra.
5. Emimusic.
Aastateenistus 2,9 mln eurot, 254 mln vaatamist kuus. Muusikaäri EMI kanal. Rahaveskina töötab ka vana kuld, nagu näiteks MC Hammer ja tema „U Can´t Touch This“ (138 mln vaatamist).
6. Getmovies.
Aastateenistus 2,5 mln eurot, 225 mln vaatamist kuus. Vene lastesaadete kanal, kus saab vaadata ka Eesti vaatajaile tuntud Maša ja karu episoode. Näiteks klippi pudrust on vaadatud üle poole miljardi korra.
7. Movieclipstrailers.
Aastateenistus 2,5 mln eurot, 218 mln vaatamist kuus. Kanal toob vaatajani uute filmide reklaamklipid. Ja kinofänne on miljoneid, sest ainuüksi Tähtede Sõja uue filmi isutekitajat on vaadatud enam kui 61 mln korda.
8. SpinninRec.
Aastateenistus 2,3 mln eurot, 200 mln vaatamist kuust. Muusikaäri Spinnin Records kanal, mis rõõmustab elektroonilise muusika austajaid. Vaatatuim klipp on kogunud üle poole miljardi vaatamise ning pakub pildi sellest, kuidas pidulised end breiktantsijate taustal … lakuvad.
9. WWE.
Aastateenistus 2,1 mln eurot, 190 mln vaatamist kuust. Kui sulle meeldivad palja ülakehaga näitlejad, kes end üksteise pihta loobivad ning vägivaldset kaklust etendavad, siis see kanal on sulle. Kanali popimas videos, mis on kogunud ligi 24 mln vaatamist, loobivad 41 ujumispükstes meest üksteist maadlusmatil.
10. Stampylonghead.
Aastateenistus 2,1 mln eurot, 189 mln vaatamist kuust. See kanal pakub vaatajaile pikselirohkeid klippe arvutimängust Minecraft. Populaarseimas videos, mida on vaadatud ligi 34 mln korral, saab näha, kuidas kangelane sööb ära tordi ja tänab üht oma fänni, kelle nimi on Boo Boo Chicken. Võib-olla tuhandendal korral lugedes muutub eelmine lause arusaadavaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele