• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 29.04.15, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olvi mootoriks on A. Le Coq

Tarmo Noobi juhitud A. Le Coq andis ligi 22 protsenti Soome joogitootja Olvi käibest ning koguni 58 protsenti kasumist.
A. le Coqi juht Tarmo Noop võib ettevõtte tulemustega rahul olla
  • A. le Coqi juht Tarmo Noop võib ettevõtte tulemustega rahul olla Foto: Eiko Kink, Äripäev
Olvi suutis tänavu esimeses kvartalis oma tulemusi oluliselt parandada. Kontserni müügikäive kasvas 7,5 protsenti 115,3 miljoni euroni ning kasum pea kümnendiku võrra 3,8 miljoni euroni.
Suurim müügikasv (7,6%) oli Soomes ning suurim langus Läti (-23,7) turul. Eesti osa püsis aasta varasemaga võrreldes samal tasemel, kasvades 0,4% võrra.
Ka kasumikasvus andis tooni Soome, mis suutis oma tulemust aasta varasemaga võrreldes parandada 20,4 protsenti 0,7 miljoni euroni. Läti tulemus langes koguni 85,5 protsenti ehk sisuliselt nulli. Lõviosa Olvi kasumist andva A. Le Coqi kasum püsis paigal ehk 2,2 miljonil eurol.
 

Seotud lood

Börsiuudised
  • 25.02.16, 11:15
A. Le Coqi müük kasvas aasta lõpus
Täna avaldatud majandustulemustest selgub, et Soome õlletootjale Olvi kuuluva A. Le Coqi müügimaht kasvas IV kvartalis aastatagusega võrreldes 0,6%, 27,1 miljonile liitrile.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele