• OMX Baltic−0,74%268,8
  • OMX Riga0,25%876,03
  • OMX Tallinn−0,36%1 716,69
  • OMX Vilnius−0,44%1 040,29
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,66%8 203,35
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,52
  • OMX Baltic−0,74%268,8
  • OMX Riga0,25%876,03
  • OMX Tallinn−0,36%1 716,69
  • OMX Vilnius−0,44%1 040,29
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,66%8 203,35
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,52
  • 13.06.15, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aianduskeskused plaanivad laienemist

Aianduskeskused Hansaplant ja Hortes plaanivad laiendada kauba sortimenti ja e-kauplust, kuid mõeldakse ka uute keskuste rajamise peale.
Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul on neil plaanis avada käesoleval aastal e-kauplus ning mõtlevad ka muu laienemise peale
  • Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul on neil plaanis avada käesoleval aastal e-kauplus ning mõtlevad ka muu laienemise peale Foto: Raul Mee
Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul olid nende möödunud aasta tulemused plaanipärased ning käive kasvas 3,5 miljoni euroni. „Kasumi number selgub hiljem, sest auditeerimine hetkel käib,“ ütles Naudi.
Samuti oli Trigon Gardening/aianduskeskus Hortesele 2014. aasta kasumlik ning vastas igati ootustele. „Sama võime öelda 2015. aasta 5 kuu kohta ning maikuus saame rääkida ligi 13%lisest müügikasvust, mis tuleneb eelkõige kasvanud ostukorvist,“  ütles Trigon Gardening turundusjuht Sigre Parm. Ta lisas, et ostukorvi on nad suutnud kasvatata tänu laiemale sortimendile ja paremale kaubavalikule.
Naudi sõnul on laienemisplaanidest vara rääkida, aga töö erinevate variantidega käib.
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kus suunas aianduskeskused laienevad ning kuidas nad meelitavad aianduskeskustesse kliente . 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele