• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.09.15, 20:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind

Rolls-Royce’i uus kabriolett on märk sellest, et inimesed on jätkuvalt valmis ostma ülikalleid autosid, mille hind küündib 300 000 euroni, vahendab Bloomberg.
Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind
  • Foto: Rolls-Royce Motor Cars Ltd.
BMW AG bränd avalikustas täna oma kahe uksega mudeli hoolimata sellest, et kabriolettide müük on juba kümme aastat olnud languses.
“Selle auto sihtgrupiks on ultrarikkad,” sõnas IHS Automotive analüütik Tim Urquhart.
Kabriolettide müük on alates auto tippajast 2004. aastal, teinud 51% languse. Eelmisel aastal müüdi 409 770 autot, samas kui maastikuautode müük kasvas 12,3 miljonile eksemplarile, selgub IHS-i andmetest.
Kuigi uued Ford Mustangi, Chevrolet Camaro ja BMW 2-seeria kabrioleti versioonid võivad selliste autode müüki aastaks 2020 kasvatada, ei küündi müüginumbrid Urquhart’i sõnul siiski 2004. aasta tasemeni.
“Me näeme väga head potentsiaali meie nelja istmega kabriolettides,” sõnas Rolls-Royce’i juht Torsten Mueller-Oetvoes.
Osaliselt tuleneb kabriolettide müüginumbrite vähenemine ka Hiina turult, kuna sealsed rikkad ostjad ei ole huvitatud suduga saastatud linnades lahtistes autodes sõitmisest. Hiina autoturg on languses nagunii, seega võib Urquhart’i sõnul olla just praegu õige aeg tulla välja automudeliga, mille sihtturg ei ole Hiina.
“Hiina turul on luskuskaupade müügis toimunud üsna suur langus ning see ei kehti vaid autode kohta,” sõnas Mueller-Oetvoes.
“Loomulikult mõjutab see ka meid üsna palju ning keeruline on öelda, kui suures ulatuses suudame me selle mujal maailmas toimuva müügiga kompenseerida,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele