Rolls-Royce’i uus kabriolett on märk sellest, et inimesed on jätkuvalt valmis ostma ülikalleid autosid, mille hind küündib 300 000 euroni, vahendab Bloomberg.
- Foto: Rolls-Royce Motor Cars Ltd.
BMW AG bränd avalikustas täna oma kahe uksega mudeli hoolimata sellest, et kabriolettide müük on juba kümme aastat olnud languses.
“Selle auto sihtgrupiks on ultrarikkad,” sõnas IHS Automotive analüütik Tim Urquhart.
Kabriolettide müük on alates auto tippajast 2004. aastal, teinud 51% languse. Eelmisel aastal müüdi 409 770 autot, samas kui maastikuautode müük kasvas 12,3 miljonile eksemplarile, selgub IHS-i andmetest.
Kuigi uued
Ford Mustangi, Chevrolet Camaro ja BMW 2-seeria kabrioleti versioonid võivad selliste autode müüki aastaks 2020 kasvatada, ei küündi müüginumbrid Urquhart’i sõnul siiski 2004. aasta tasemeni.
“Me näeme väga head potentsiaali meie nelja istmega kabriolettides,” sõnas
Rolls-Royce’i juht Torsten Mueller-Oetvoes.
Osaliselt tuleneb kabriolettide müüginumbrite vähenemine ka
Hiina turult, kuna sealsed rikkad ostjad ei ole huvitatud suduga saastatud linnades lahtistes autodes sõitmisest. Hiina autoturg on languses nagunii, seega võib Urquhart’i sõnul olla just praegu õige aeg tulla välja automudeliga, mille sihtturg ei ole Hiina.
“Hiina turul on luskuskaupade müügis toimunud üsna suur langus ning see ei kehti vaid autode kohta,” sõnas Mueller-Oetvoes.
“Loomulikult mõjutab see ka meid üsna palju ning keeruline on öelda, kui suures ulatuses suudame me selle mujal maailmas toimuva müügiga kompenseerida,” lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.