• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 08.09.15, 20:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind

Rolls-Royce’i uus kabriolett on märk sellest, et inimesed on jätkuvalt valmis ostma ülikalleid autosid, mille hind küündib 300 000 euroni, vahendab Bloomberg.
Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind
  • Foto: Rolls-Royce Motor Cars Ltd.
BMW AG bränd avalikustas täna oma kahe uksega mudeli hoolimata sellest, et kabriolettide müük on juba kümme aastat olnud languses.
“Selle auto sihtgrupiks on ultrarikkad,” sõnas IHS Automotive analüütik Tim Urquhart.
Kabriolettide müük on alates auto tippajast 2004. aastal, teinud 51% languse. Eelmisel aastal müüdi 409 770 autot, samas kui maastikuautode müük kasvas 12,3 miljonile eksemplarile, selgub IHS-i andmetest.
Kuigi uued Ford Mustangi, Chevrolet Camaro ja BMW 2-seeria kabrioleti versioonid võivad selliste autode müüki aastaks 2020 kasvatada, ei küündi müüginumbrid Urquhart’i sõnul siiski 2004. aasta tasemeni.
“Me näeme väga head potentsiaali meie nelja istmega kabriolettides,” sõnas Rolls-Royce’i juht Torsten Mueller-Oetvoes.
Osaliselt tuleneb kabriolettide müüginumbrite vähenemine ka Hiina turult, kuna sealsed rikkad ostjad ei ole huvitatud suduga saastatud linnades lahtistes autodes sõitmisest. Hiina autoturg on languses nagunii, seega võib Urquhart’i sõnul olla just praegu õige aeg tulla välja automudeliga, mille sihtturg ei ole Hiina.
“Hiina turul on luskuskaupade müügis toimunud üsna suur langus ning see ei kehti vaid autode kohta,” sõnas Mueller-Oetvoes.
“Loomulikult mõjutab see ka meid üsna palju ning keeruline on öelda, kui suures ulatuses suudame me selle mujal maailmas toimuva müügiga kompenseerida,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele