• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 16.10.15, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina keskklass maailma suurim

Credit Suisse’i raportist selgub, et esimest korda ajaloos on Hiina keskklass suurem kui USA oma, vahendab MarketWatch.
Credit Suisse
  • Credit Suisse Foto: epa
See omakorda tähendab, et Hiina keskklass on maailma suurim. Uuringu kohaselt kuulub Hiinas keskklassi 109 miljonit inimest, USAs 92 miljonit.
Hiina rikkuse kasv on pikemas perspektiivis vaadatuna hämmastav. Raportist selgub, et kui 2000. aastal oli Hiina rikkus võrreldav sellega, kui rikas oli USA 1939. aastal, siis nüüd on riigi rikkus jõudnud juba sellele tasemele, kus USA oli 1972. aastal.
Analüütikud prognoosivad, et kodumajapidamiste rikkus kasvab Hiinas samas tempos nagu arenenud riikides. See peaks omakorda tähendama, et 2020. aastaks on Hiinas 2,3 miljonit miljonäri, mida on 74 protsendi võrra rohkem kui praegu.
„Keskklass peaks kasvama kõigis areneva majandusega riikides, lõviosa kasvust toimub Aasia riikides,“ lausus Credit Suisse’i juht Tidjane Thiam. „Selle tulemusena näeme muutusi tarbimisharjumustes, samuti ka sotsiaalseid muudatusi. Ajaloolises mõttes on keskklass olnud alati stabiilsuse ning rikkuse tootja,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele