Volkswageni kontsernile kuuluvatest automarkidest vähenes oktoobris VW, Škoda ja Seati müük. Porche ja Audi müük seevastu kasvas, kirjutas Kauppalehti.
- Greenpeace'i aktivist Volkswageni Wolfsburgi tehase väravas. Foto: EPA
VW kontserni autosid tarniti oktoobris müüjatele üle maailma 3,5% vähem. Oktoober oli esimene täispikkusega müügikuu pärast septembris lahvatanud skandaali.
Suurim kukkumine tabas kontserni põhibrändi Volkswagenit, mille müük vähenes oktoobris 3,5%, teatas ettevõte. Peamine müügi vähenemise põhjus oli diiselautode müügi peatamine mõnedel turgudel.
Škoda müük vähenes 2,7% ja Seati müük 3,1%.
Porsche müük kosus tervelt 18% ja Audi müük 2%.
Hiinas kasvas Volkswagen Groupi autode müük oktoobris 1,6%, Euroopas tuli 1,5protsendine langus.
Volkswageni esindaja sõnul vähendas lisaks petutarkvarale müüki ka osa piirkondade nõrk majanduslik seis. Need on näiteks Venemaa ja Lõuna-Ameerika, eriti Brasiilia, kus automüük on vabalanguses.
Üllatuslikult oli Ameerikas, kus petutarkvara skandaal alguse sai, oktoober Volkswagenile endiselt hea müügikuu. Põhja-Ameerikas kasvas VW Groupi müük 6,8%. Põhja-Ameerikasse tarniti 773 600 autot, neist 505 900 Ühendriikidesse.
Tänavu 10 kuuga on VW Group müünud 8,26 miljonit autot, mis on 1,7% vähem kui möödunud aasta samal ajal.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.