Äripäeva paremaid kujundusi valides selgus, et võitjate hulka pääses mitu tööd, mille puhul tuli kujundajal leida kujundlik lahendus sellele, mida näha ei ole.
Selline oli salapärane metsade kokkuostja, kes hoiab avalikkuse eest kõrvale, või ettevõtte omaniku palgatud nn tankist, kelle kontot kasutatakse raha liigutamiseks. Kahel juhul oli aga teemaks sügisel paljusid eestlasi puudutanu – Estonian Airi pankrot.
Kujundusi hindasid Õhtulehe peakujundaja Risto Mandre, vabakutseline kujundaja Merike Pinn, Äripäeva loovjuht Veiko Tõkman ja Äripäeva kujundaja Miguel Alvarez Aparicio.
I koht esikülje kategoorias: Eve Rammo (10.04)
Lugu rääkis sellest, et üks suuremaid metsamaa omanikke Eestis on Soomest pärit firma, kes teeb maade kokkuostmisel koostööd
salapärase maade kokkuostjaga. Ärimees hoidub avalikkuse eest ja üritab ka loo ilmumist takistada.
Mis meeldis: ilus, sisuliselt põhjendatud, vähe elemente ja kõik töötavad.
II koht esikülje kategoorias: Ivar Kuldver (24.08)
Loos oli juttu, et kogu maailma börse
hirmutab USA aktsiaturu langus, mille peapõhjus on Hiinas.
Mis meeldis: räägib ilma sõnadeta, mõjub jõuliselt ja lakooniliselt, majanduslehelik.
III koht esikülje kategoorias: Eve Rammo (11.03)
Lugu rääkis raamatupidajatest,
kes peavad tegema ületunde, et deklaratsioonid tähtajaks ära saata, kuna maksuameti süsteem tõrgub taas.
Mis meeldis: üllatavalt teistsugune, kõnekas, selge.
I koht uudise kategoorias: Estel Eli (27.03)
Mis meeldis: terviklik ja maitsekas, piisavalt õhku, mõjub võimsalt, tekst paigutub hästi ja seda on parajalt.
II koht uudise kategoorias: Jelena Tsenno (11.11)
Äripäeva venekeelne sõsarleht Delovõje Vedomosti kirjutas, et rahvusliku lennufirma eluajal on toimunud hulk selliseid sündmusi, mis on ajakirjandusele materjali andnud.
Mis meeldis: hea idee mis töötab, jääb silma ja erineb tavapärasest.
III koht uudise kategoorias: Ivar Kuldver (6.11)
Lugu rääkis, kuidas ja kelle juhtimisel käis elu Estonian Airis, enne kui saabus pankrot.
Mis meeldis: graafik suurepärane, sisaldab palju infot, aga ikkagi selge ja puhas, arusaadav esimesest pilgust.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.