Tele2 Eesti kasvatas kolmandas kvartalis EBITDA-d võrreldes mullu sama perioodiga 10 protsenti ja müügitulu 4 protsenti.
- Tele2 Eesti tegevjuht Argo Virkebau. Foto: Meeli Küttim
Ettevõtte EBITDA ehk ärikasum enne kulumit kasvas kolmandas kvartalis eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 10 protsenti, tõustes 4,8 miljoni euroni. Tele2 Eesti müügitulu kasvas kolmandas kvartalis võrreldes mullu sama perioodiga 4 protsendi võrra, ulatudes 19 miljoni euroni.
Lisaks kasvavale internetitarbimisele koduriigis on Euroopa Liidu piires langenud rändlustasude hinnad tõstnud oluliselt ka rändlusteenuse kasutatavust - andmeside kasutus Euroopa Liidu piires on aastaga kasvanud 250 protsenti, kommenteeris ettevõtte tegevjuht Argo Virkebau.
Kolmandaks toetasid müügitulu tõusu uued suurpankade, rahvusringhäälingu ja riigi andmeside erilahenduste pakkumise lepingud.
Tele2 on tänavu üheksa kuuga Eestisse investeerinud üle 6 miljoni euro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.