• OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • 20.10.16, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 kasvatas müügitulu ja kasumlikkust

Tele2 Eesti kasvatas kolmandas kvartalis EBITDA-d võrreldes mullu sama perioodiga 10 protsenti ja müügitulu 4 protsenti.
Tele2 Eesti tegevjuht Argo Virkebau.
  • Tele2 Eesti tegevjuht Argo Virkebau. Foto: Meeli Küttim
Ettevõtte EBITDA ehk ärikasum enne kulumit kasvas kolmandas kvartalis eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 10 protsenti, tõustes 4,8 miljoni euroni. Tele2 Eesti müügitulu kasvas kolmandas kvartalis võrreldes mullu sama perioodiga 4 protsendi võrra, ulatudes 19 miljoni euroni.
Lisaks kasvavale internetitarbimisele koduriigis on Euroopa Liidu piires langenud rändlustasude hinnad tõstnud oluliselt ka rändlusteenuse kasutatavust - andmeside kasutus Euroopa Liidu piires on aastaga kasvanud 250 protsenti, kommenteeris ettevõtte tegevjuht Argo Virkebau.
Kolmandaks toetasid müügitulu tõusu uued suurpankade, rahvusringhäälingu ja riigi andmeside erilahenduste pakkumise lepingud.
Tele2 on tänavu üheksa kuuga Eestisse investeerinud üle 6 miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele