Alates tänasest saavad Redwood City ja Washingtoni elanikud ja ettevõtted tellida oma toidu kohale Starshipi pakirobotiga.
- Katsetus Eestis: restorani Umami töötaja asetab lõheroa Starshipi roboti konteinerisse. Foto: Wolt, Starship
Seda vahendavad Postmates Washingtonis ja DoorDash Californias Redwood Citys, kirjutas recode.net.
Iga robotiga jalutab esialgu kaasa ka jälgija, kes teeb märkmeid, kuidas robotitel läheb, ja sekkub, kui midagi peaks valesti minema.
Muidu töötab kuuerattaline pakirobot nagu kõik kojutoomisteenuse osutajad: see läheb restorani, kus ta kauba kätte saab, viib selle soovitud aadressile ja suundub järgmisesse restorani. Postmates ega DoorDash roboti teenuse eest lisatasu ei küsi. Postmates saab soovi korral roboti teenusest ka loobuda. Pakirobotilt oodatakse kümmekonda kojuvedu päevas.
Esialgu toimetavad Starshipi robotid korraga ainult ühe tellimuse ja töötavad ainult päevaajal.
Alles eelmisel nädalal tuli teade, et eestlaste idufirma Starship Technologies kaasas miljoneid eurosid investeerimisringis, mida juhtis Saksa autotootja Mercedes-Benzi omanikfirma Daimler.
Koos Daimleriga investeerisid endiste Skype'i töötajate Ahti Heinla ja Janus Friisi loodud firmasse Shasta Ventures, Matrix Partners, ZX Ventures, Morpheus Ventures, Grishin Robotics, Playfair Capital, HOF Capital jt investorid 17,2 miljonit dollarit ehk 16 miljonit eurot, kirjutas Wall Street Journal.
Koostöö Mercedes-Benziga algas eestlaste firmal juba möödunud aasta septembris, kui teatati, et Mercedes ehitab eestlaste robotitele emalaeva. Möödunud nädalal Las Vegases toimunud tehnoloogiamessil CES sai näha Robovani ehk robotkaubiku prototüüpi, mis transpordib droonid asukohta, kus need saavad pakid saajateni toimetada.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.