Jaemüüja Eugesta võitis mitmeid suuri hankeid ning tänu sellele suurendati käivet ligi veerandi võrra. Samuti suudeti 2015. aasta kahjum kasumiks pöörata.
- Eesti Panga ennustusel kasvavad hinnad tänavu 3% võrra. Foto: Shutterstock
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et jaemüügiga tegeleva Eugesta Eesti ASi müügitulu kasvas 2016. aastal 23 protsenti, 22,55 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum ulatus 179 772 euroni, veel 2015. aastal saadi 107 531 eurot kahjumit.
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 79 inimest, võrreldes 2015. aastaga suurenes see näitaja 5 võrra. Käive töötaja kohta tõusis 15 protsenti, 285 476 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 7 protsenti, 1543 euroni kuus.
No component for type: contentPartInfopank
„Kuigi 2016. aasta oli alles teine aasta pärast suuri muutusi tooteportfellis ja firma struktuuris, siis võime nentida, et aasta oli juba palju stabiilsem kui eelnev. Tooteportfell on täienenud uute koostööpartnerite piimatoodete, kosmeetika ja maistustega,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
Juhtkond lisas, et Danone’i brändiga koostöö alustamine aitas müügitulu kasvule tunduvalt kaasa. Samuti hakati Rimi jaeketti varustama Ferrero toodetega.
Eugesta Eesti ASi emafirma on Leedu ettevõte Eugesta UAB. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.